افزایش رشد مو بدون استفاده از مواد شیمیایی با 2 راه ساده

به گزارش مجله شهبازی، در مطلب زیر به شما دو روش برای افزایش رشد موهایتان، بدون استفاده از مواد شیمیایی معرفی می کنیم.

افزایش رشد مو بدون استفاده از مواد شیمیایی با 2 راه ساده

به گزارش ، داشتن مو هایی پرپشت و زیبا یکی از راز های زیبایی است. روش های مختلفی برای بدون استفاده از مواد شیمیایی وجود دارد که در این مطلب شما را با دو روش موثر آن آشنا می کنیم.

در این مطلب به شما دو روش برای افزایش رشد موهایتان، بدون استفاده از مواد شیمیایی معرفی می کنیم.

فولیکول های موی انسان از زمان تولد تا مرگ به تعداد معین روی سر و بدن وجود دارد. حدود 5 میلیون فولیکول مو در سطح بدن و حدود 100 هزار مختص مو های سر هستند. همزمان با افزایش سن برخی فولیکول ها فراوری مو را متوقف می نمایند، همین موضوع سبب کم شدن مو ها در سنین بالا می گردد. در ادامه به روش های تقویت رشد مو بدون احتیاج به مواد شیمیایی اشاره می کنیم.

ماساژ دادن مو ها با روغن ها و ماسک های طبیعی یکی از راه چاره های طبیعی و آسان در مورد تحریک فولیکول های مو برای کاهش ریزش شدید مو، رشد مجدد مو ها و افزایش ضخامت آن هاست. هر روز زمانی را به ماساژ مو ها اختصاص دهید. ماساژ مو ها علاوه بر یاری به رشد مجدد و سریع موها، استرس و اضطراب را هم از شما دور می نماید.

آلوئه ورا یک ماسک طبیعی و موثر برای توقف کاهش شدید مو، رشد مجدد مو هایی سالم و زیبا و درمان کم پشتی موهاست. این گیاه علاوه بر تأثیری که بر نرمی و صاف شدن مو ها دارد، سبب کاهش شوره سر و اصلاح فولیکول هایی می گردد که احتمالاً به دلیل چربی پوست سر مسدود شده اند. می توانید هفته ای یک بار ژل موجود در برگ های آلوئه ورا را با قاشق جدا کنید و مستقیما روی مو ها بمالید و به آرامی ماساژ دهید.

منبع: خراسان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 889

به "افزایش رشد مو بدون استفاده از مواد شیمیایی با 2 راه ساده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش رشد مو بدون استفاده از مواد شیمیایی با 2 راه ساده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید