300 کلاس درس جایگزین مدارس سنگی خوزستان می گردد

به گزارش مجله شهبازی، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: 300 کلاس درس تا انتها سال جاری جایگزین مدارس سنگی در این استان می گردد.

300 کلاس درس جایگزین مدارس سنگی خوزستان می گردد

علی قربانی با بیان اینکه هزار و 200 کلاس سنگی در استان خوزستان وجود دارد که در حال تخریب و بازسازی است، گفت: حدود 600 کلاس درس با یاری خیران در استان احداث و و یا در حال ساخت است.

به گفته او، تا به امروز 300 کلاس درس بنا شده از مصالح ساختمانی تحویل آموزش و پرورش خوزستان شده و 300 کلاس درس دیگر نیز تا قبل از خاتمه سال جاری ساخته و تحویل داده می گردد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان ادامه داد: طبق تاکید وزیر آموزش و پرورش باید در سال 1401 تمام مدارس سنگی خشکه چین که از استحکام کمتری برخوردار هستند نوسازی شوند.

آقای قربانی با اشاره به وجود 33 کلاس درس خشکه چین در این استان که در شرایط مناسبی نیستند، گفت: این کلاس ها قرار است در قالب طرح شهید پناهی بازسازی شوند، اعتبارات آن ها تامین شده تا به سرعت عملیات ساخت و ساز آن ها شروع گردد.

او می گوید: نقشه های اجرایی این مدارس آماده شده و در پی مناقصه هستیم که تا خاتمه سال 1401 پرونده این مدارس نیز بسته گردد.

ساخت و ساز مدارس با مشارکت خوب خیران مدرسه ساز در چند سال اخیر در استان خوزستان شتاب گرفته به طوریکه در مدت سه سال اخیر بالغ بر سه هزار و 600 کلاس درس در این استان ساخته شده است.

از سال گذشته ساخت کلاس های ساختمانی به جای مدارس سنگی در استان خوزستان شروع شده است.

خبرنگاران خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مهر 1401 بروزرسانی: 21 مهر 1401 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1427

به "300 کلاس درس جایگزین مدارس سنگی خوزستان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "300 کلاس درس جایگزین مدارس سنگی خوزستان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید