لطفی: شرایط میناوند بهتر شده اما هنوز خطر برطرف نشده است

به گزارش مجله شهبازی، پزشک معالج مهرداد میناوند گفت شرایط این پیشکسوت فوتبال کشورمان نسبت به روز گذشته بهتر شده، اما خطر هنوز به طور کامل برطرف نشده است.

لطفی: شرایط میناوند بهتر شده اما هنوز خطر برطرف نشده است

به گزارش خبرنگاران، امیرحسین لطفی پزشک معالج مهرداد میناوند درباره آخرین شرایط سلامت او گفت: ما روز گذشته (پنجشنبه) شرایط سخت و پرخطری را داشتیم. به خصوص تا ظهر پنجشنبه که سطح اکسیژن بیمار خیلی پایین بود، اما با همکاری پزشکان مختلف و با انجام یک عمل جراحی و اقدامات درمانی به تدریج شرایط خیلی بهتر شد و میزان اکسیژن افزایش پیدا کرد. همچنین شرایط فشار خون و سایر علائم بدن نیز باثبات شد و خدا را شکر از ظهر روز گذشته به بعد تا الان میناوند شرایط پایداری دارد و سطح اکسیژن بالا آمده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا می توان امیدوار بود که خطر به طور کامل از میناوند برطرف شده باشد؟، گفت: این بیماری (کرونا) بسیار مرموز است و وقتی شدت پیدا می نماید، به اصطلاح طوفان انتحاری در بدن فرد بیمار ایجاد می گردد و مخاطرات زیادی به وجود می آید. واقعیت این است که شرایط غیرقابل پیش بینی است و فقط می گردد درمان ها را ادامه داد و امیدوار بود.

پزشک معالج مهرداد میناوند در انتها یادآور شد: همه مردم ایران سرمایه ملی ایران و عزیز هستند. طبیعتاً کسانی که خاطرات ورزشی خوبی برای مردم رقم زدند، باعث می گردد پیگیری های زیادی از سوی مردم گردد. منتهی کادر درمان در تمام کشور برای همه مردم کوشش می نمایند و آرزو می کنم کوشش ها برای همه مردم مفید باشد. از مردم خواهش می کنم پروتکل ها را رعایت نمایند و خدای نا نموده در صورت ابتلا به پزشک مراجعه داشته باشند و توصیه ها را گوش نمایند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 727

به "لطفی: شرایط میناوند بهتر شده اما هنوز خطر برطرف نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لطفی: شرایط میناوند بهتر شده اما هنوز خطر برطرف نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید