لیتوانی در پی برگزاری جام جهانی فوتسال با حضور تماشاگران

به گزارش مجله شهبازی، به گزارش خبرنگاران، مسابقات جام جهانی فوتسال، از شهریور به میزبانی کشور لیتوانی برگزار می شود. فدراسیون فوتبال لیتوانی در تلاش است تا این مسابقات را که به دلیل شیوع ویروس کرونا یک سال به تعویق افتاده بود را با حضور تماشاگران برگزار کند.

لیتوانی در پی برگزاری جام جهانی فوتسال با حضور تماشاگران

ادگاراس استانکویسیوس دبیر کل فدراسیون فوتبال لیتوانی در این خصوص به سایت پشن فوتسال آرژانتین گفت: در حال حاضر شرایط کرونا را بسیار دقیق رصد می کنیم و اواخر ماه جولای (حدود سه هفته دیگر) تصمیم نهایی را در مورد حضور تماشاگران در سالن های جام دنیای می گیریم.

وی افزود: از آنجا که این یک رویداد بزرگ برای لیتوانی است، امیدواریم که تماشاگران را در سالن ها داشته باشیم. با توجه به شرایط فعلی کرونا، انتظار داریم جام دنیای با حداقل 50 درصد از ظرفیت تماشاگران برگزار شود.

دبیر کل فدراسیون فوتبال لیتوانی در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال حضور تماشاگران خارجی در جام دنیای، تاکید کرد: شرایط کشور بسیار بهتر است ولی نمی دانیم در پاییز (زمان برگزاری جام دنیای) شرایط چگونه خواهد بود. امیدواریم که شرایط همچنان رو به بهبود باشد. محدودیت های سفر بسته به کشور و منطقه ها مختلف دنیا، فرق دارد.

ادگاراس در خاتمه گفت: بیشتر کارهای مربوط به میزبانی جام دنیای اجرا شده است و ما در حال کار روی جزئیات هستیم. نمایندگان فیفا از سالن ها بازدید و سایر جنبه های مهم را نهایی کردند. در حال کار روی پروتکل های بهداشتی هستیم که به ما امکان می دهد جام دنیای را با ایمنی سازماندهی کنیم.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتسال ایران یکی از 24 تیم حاضر در جام دنیای فوتسال است. ایران در این مسابقات با آرژانتین، صربستان و آمریکا همگروه است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1032

به "لیتوانی در پی برگزاری جام جهانی فوتسال با حضور تماشاگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیتوانی در پی برگزاری جام جهانی فوتسال با حضور تماشاگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید