ورزشکاران نابینای استان مرکزی به سالن ورزشی چند منظوره نیاز دارند

به گزارش مجله شهبازی، محمدمهدی رفیعی در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: هیأت ورزش های نابینایان استان مرکزی در سال های اخیر در ارتقا، کشف و پرورش استعدادهای ورزشکاران نابینا و کم بینا گام های مؤثر و تأثیرگذار بر داشته است و در میادین و رقابتهای ورزشی بیش از گذشته حضور پیدا کرده است. حضور مربیان، داوران و ورزشکاران در رقابت های داخلی و برون مرزی گواه این ادعا است.

ورزشکاران نابینای استان مرکزی به سالن ورزشی چند منظوره نیاز دارند

از پروفایل ما bestcanadatours دیدن نمایید.

رئیس هیأت ورزش های نابینایان استان مرکزی شرح داد: این گستردگی و توسعه در ورزش قهرمانی و همگانی و جذب مخاطب می طلبد که ورزشکاران این هیأت در یک سالن اختصاصی با استانداردهای تعیین شده به تمرینات و برگزاری مسابقات بپردازند. لذا داشتن سالن اختصاصی چند منظوره یک نیاز است.

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: بیش از 50 ورزشکار تحت پوشش این هیأت واقع شده است. همچنین 12 مربی (10 مرد 2 زن) و 12 داور (10 مرد و2 زن) نیز با این هیأت همکاری دارند.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران نابینا و کم بینای استان مرکزی در رشته های ورزشی فوتبال 5 نفره، شطرنج، جودو، دو و میدانی، گلبال و شنا فعالیت دارند، افزود: در شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا با هماهنگی فدراسیون برای تمرینات ورزشکاران با فاکتورهای آمادگی جسمانی فیلم ویژه تمرینات نابینایان و کم بینایان تهیه و در اختیار آنها قرار داده شده است، تا در خانه به تمرینات بپردازند و از آمادگی جسمانی دور نشوند.

رفیعی، کسب 3 مدال (یک طلا 2 برنز) توسط ورزشکاران نابینا در رقابت های کشوری، حضور تیم شطرنج و دو میدانی مردان و زنان در مسابقات کشوری و کسب ریت توسط 3 شطرنج باز نابینا، حضور داوران استان مرکزی، چون نسترن فتوتی در رقابت های قهرمانی گلبال جوانان آسیا به میزبانی کشور کویت، اکبر محمدی در مسابقات گلبال و جنابان، صفرزاده، شاهرخی، یار محمدی، ذوالفقاری و فلفلی در مسابقات فوتبال 5 نفره و… را بخشی از فعالیت و دستاوردهای هیأت ورزش نابینایان استان مرکزی بر شمرد.

وی احداث زمین چمن مخصوص نابینایان با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان، جابجایی دفتر هیأت ورزش های نابینایان به مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک، آموزش های راه دور با روش های خاص ویژه نابینایان، استفاده از الگوهای های مختلف برای جذب مخاطب و… از برنامه های پیش بینی شده و پیش روی سال جاری این هیأت است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 493

به "ورزشکاران نابینای استان مرکزی به سالن ورزشی چند منظوره نیاز دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزشکاران نابینای استان مرکزی به سالن ورزشی چند منظوره نیاز دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید