لاوروف: حدس درباره زمان به نتیجه رسیدن مذاکرات وین غیرسازنده است

به گزارش مجله شهبازی، وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به اینکه همه طرف ها در مذاکرات وین برای احیای برجام کوشش می نمایند که این مذاکرات هرچه زودتر به نتیجه مطوب برسد، خواهان پرهیز از حدس درباره زمان به نتیجه رسیدن مذاکرات شد.

لاوروف: حدس درباره زمان به نتیجه رسیدن مذاکرات وین غیرسازنده است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ریانووستی، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه روز سه شنبه در یک نشست خبری اعلام نمود که از نظر وی برآورد درباره زمان به نتیجه رسیدن مذاکرات وین برای احیای برجام، امری غیرسازنده است.

لاوروف در مورد فرایند مذاکرات وین به خبرنگاران گفت: ما و دیگر مشارکت نمایندگان در برجام کوشش می کنیم که هرچه زودتر شرایط مطلوب برای دستیابی به نتیجه نهایی فراهم گردد. برآورد درباره اینکه نتیجه نهایی طی چند روز آینده یا چند هفته آینده حاصل خواهد شد، از نظر من غیرسازنده است. آنها [مذاکره نمایندگان] در وین کوشش می نمایند که هرچه زودتر به نتیجه برسند.

وی ادامه داد: مذاکرات در جریان است و پیشرفت های مهمی حاصل شده است، اما تصمیم نهایی هنوز اتخاذ نشده و موضوعاتی وجود دارد که نیازمند تصمیم گیری سیاسی در پایتخت های کشورهای ذینفع به ویژه ایالات متحده و جمهوری اسلامی ایران است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 940

به "لاوروف: حدس درباره زمان به نتیجه رسیدن مذاکرات وین غیرسازنده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاوروف: حدس درباره زمان به نتیجه رسیدن مذاکرات وین غیرسازنده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید