آغاز مرحله ساخت 3500 واحد مسکونی ویژه محرومان در شیراز

به گزارش مجله شهبازی، خبرنگاران/فارس عملیات اجرایی ساخت 3500 واحد مسکونی ویژه اقشار کم برخوردار و محرومان در روستای دودمان شهرستان شیراز، با حضور معاون رئیس جمهوری، شروع شد.

آغاز مرحله ساخت 3500 واحد مسکونی ویژه محرومان در شیراز

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ارزان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

پنجشنبه 9 مرداد، طی مراسمی که با حضور نوبخت، معاون رئیس جمهوری، بختیاری، رئیس کمیته امداد، رحیمی، استاندار فارس و جمعی از مسئولان ملی و محلی همراه بود، مرحله احداث 3500 واحد مسکونی ویژه اقشار کم برخوردار در یکی از مناطق محروم شهرستان شیراز، شروع شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در این مراسم که در روستای دودمان، برگزار گردید، گفت: اقدامات خوبی در کشور در راستای افزایش رفاه اجتماعی اجرا شده و یکی از افتخارات دولت ارائه خدمت به اقشار مختلف مردم از جمله محرومین است.

محمدباقر نوبخت با بیان اینکه در کنار فعالیت های عمرانی که در کشور اجرا شده دولت در کوشش است تا با خدمت رسانی به محرومین نقش ویژه ای در کاهش فاصله طبقاتی و افزایش سرمایه اجتماعی داشته باشد، یادآور شد: فعالیت های عمرانی نظیر سد سازی و عملیات اجرایی خطوط ریلی در کشور و استان فارس در جریان است.

به گزارش خبرنگاران، مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور نیز در این مراسم با بیان اینکه خیرین در کشور در حال خدمت رسانی به اقشار ضعیف جامعه هستند، مطرح نمود: در استان فارس نیز با ایجاد 3 هزار و 500 واحد در روستای دودمان در شیراز در کوشش هستیم که محرومیت های موجود در این منطقه را کاهش داده و نسبت به ایمن سازی این منطقه اقدام کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 325

به "آغاز مرحله ساخت 3500 واحد مسکونی ویژه محرومان در شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز مرحله ساخت 3500 واحد مسکونی ویژه محرومان در شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید