شرط اعزام کمانداران ریکرو به مسابقات برون مرزی

به گزارش مجله شهبازی، رییس فدراسیون تیروکمان گفت: کمانداران ریکرو تا زمانی که حدنصاب رکورد ورودی را کسب نکنند، شرایط اعزام به مسابقات برون مرزی را نخواهند داشت.

شرط اعزام کمانداران ریکرو به مسابقات برون مرزی

غلامرضا شعبانی بهار در گفت و گو با خبرنگاران، درباره شرایط تیم ریکرو برای اعزام به مسابقات کاپ آسیا تایلند، اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص کرونا در تایلند برای اعزام ورزشکاران به این کشور و افزایش هزینه ها جهت حضور کمانداران در کاپ آسیا، هنوز مشخص نیست که تیمی را به این مسابقات اعزام کنیم. البته قبل از اعزام به بازیهای آسیایی چین تورنمنت های دیگری نیز وجود دارد که با توجه به شرایط منابع اقتصادی تصمیم خواهیم گرفت که در چه تورنمنتی شرکت کنیم.

وی اضافه نمود: اعزام تیم ریکرو به مسابقات برون مرزی بستگی به کسب حدنصاب رکوردهای ورودی مشخص شده از سوی کمیته فنی دارد و این که کمانداران شرایط لازم برای اعزام را داشته باشند یا خیر. البته ورزشکاران کامپوند با توجه به رکوردهای خوبی که در جریان مسابقات و انتخابی تیم ملی کسب نموده اند، مسئله ای برای اعزام به تورنمنت های آسیایی و بین المللی ندارند و شرایط آنها از نظر رکوردی راضی کننده است.

شعبانی بهار بعلاوه درباره شرایط بودجه فدراسیون، گفت: در 6 ماه اول سال اعتبارات خوبی از سوی وزارت ورزش و جوانان دریافت کردیم و کمیته ملی المپیک نیز در حد توان یاری نموده است، البته هنوز هم برای اعزام تیم ها به مسابقات برون مرزی با مشکل اعتبارات روبرو هستیم که امیدوارم برای آماده سازی کمانداران جهت شرکت در بازیهای آسیایی چین، از سوی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک مورد حمایت قرار بگیریم.

شعبانی بهار در سرانجام بعلاوه در مورد اعزام تیم پاراتیروکمان به جام جهانی امارات، گفت: 9 کماندار به این مسابقات اعزام می گردد که 6 نفر تحت حمایت کمیته ملی پارالمپیک و 3 نفر نیز به وسیله حامیان اقتصادی در این مسابقات حضور خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1304

به "شرط اعزام کمانداران ریکرو به مسابقات برون مرزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط اعزام کمانداران ریکرو به مسابقات برون مرزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید