تور دبی: آفر تور دبی ، برترین زمان سفر به دبی

به گزارش مجله شهبازی، دبی، یک شهر کوچک کویری است که تنها در عرض 50 سال، به یک شهر پر جنب وجوش تبدیل شده و بعلاوه یک مرکز تجاری و مقصد گردشگری محبوب در خاورمیانه است. شهر دبی بخاطر اجناس لوکس، معماری مدرن و شب زنده داری معروف است. برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان، برافراشته در دل آسمان دبی بر تمام آسمان خراش های جهان فرامانروایی می نماید. اگر می خواهید از این الماس انگشتر خاورمیانه تماشا کنید، بهتر است بدانید که برترین زمان سفر به دبی چه زمانیست. با ما در این مقاله همراه باشید تا به جواب سوال خود برسید.

تور دبی: آفر تور دبی ، برترین زمان سفر به دبی

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

برترین زمان دبی

تور دبی لست سکند

لست سکند به همان معنای لحظه آخری است که شما می توانید تور دبی یا دیگر تورهای محبوب خود را در واپسین لحظات فروش به قیمتی معمولاً مقرون به صرفه تر بخرید. لست سکند اغلب چند سال مانده به پرواز هواپیما به مقصدی خاص فروخته می شود.

تورهای لحظه آخری برای شما مقرون به صرفه تر تمام می شود

تجسم کنید در حال برنامه ریزی برای هفته آینده کاری خود هستید که ناگهان همسر شما با دو بلیط هواپیما به منزل می آید. قطعا بسیار تعجب خواهید کرد، اما اگر خودتان را جای او بگذارید متوجه می شوید که با تماشا قیمت تور دبی لحظه آخری، شما هم اگر به جای او بودید، به این سوال که برترین زمان سفر به دبی چه زمانیست فکر نمی کردید و همین کار را انجام می دادید. این تورها در لحظه های سرانجامی و در صورت به حد نصاب نرسیدن افراد تور بسیار افت قیمت خواهد داشت به طوری که هر اهل سفری را وسوسه خواهد نمود.

قیمت تور دبی 1400

متاسفانه با افزایش قیمت دلار، بلیط هواپیما و هتل ها، این تورها در سال 1400 افزایش قیمت چشمگیری داشته اند. ما با ارائه کمترین قیمت موجود سعی بر این داریم که شما بتوانید راحت ترین انتخاب برای سفر به دبی را داشته باشید. در سال 1400 قیمت این تورها به همراه ویزا برای هر نفر از 8.5 میلیون تومان آغاز خواهد شد. می توانید برای دریافت قیمت تور دبی و مشاوره برای برترین زمان سفر به دبی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مخارج درهمی تور دبی

با توجه به شیخ نشینی دبی این شهر یکی از گرانترین شهرهای جهان است. هزینه ها در این شهر به طور میانه 70 درصد از تهران بالاتر است. پول رایج دبی درهم است که معادل 7.200 تومان است. برای سفر به دبی علاوه برپول هتل و پرواز باید هزینه ویزا که 200 درهم است را هم در نظر داشته باشید. هتل ها از شبی 500 درهم به بالا و قیمت پرواز از 700 درهم به بالا است.

در رابطه با هزینه های جاری این سفر باید بگوییم که صبحانه برای شما هزینه ای ندارد و از سمت هتل به شما ارائه می شود. برای هزینه ناهار و شام و تاکسی در این شهر باید مبلغی حدود 280 درهم در روز کنار بگذارید. اگر بخواهید از آب معدنی بهره ببرید این مبلغ به 330 درهم در روز افزایش پیدا می نماید. دقت داشه باشید که این عدد برای هر شخص به طور جداگانه حساب شده است. برترین زمان سفر به دبی (از نظر هزینه) ماه رمضان است زیرا این هزینه ها کاهش پیدا می نماید.

با برنامه ریزی مناسب هنگام سفر در هزینه های خود صرفه جویی کنید

تور هوایی دبی

رایج ترین نوع مسافرت به دبی همراه شدن با تور هوایی دبی است. بیشتر گردشگران سفر هوایی را به زمینی ترجیح می دهند. ماه فروردین تا اردیبهشت و بعلاوه اواخر شهریور تا اواسط آبان که برترین زمان سفر به دبی است که تنوع تور هوایی دبی بیشتر از زمان های دیگر است.

از مبدا تهران به مقصد دبی هم پروازهایی با ایرلاین ایرانی مانند ایران ایر و قشم ایر موجود است و هم پروازهای عربی مانند فلای دبی. قیمت پروازهای ایرانی به طور معمول کمتر است.

تور گروهی دبی

تور گروهی دبی به صورت زمینی نیز دارای هواداران مخصوص به خود است. این گردشگران به صورت گروهی با اتوبوس توریستی به جنوب کشور رفته و از آنجا با کشتی راهی دبی خواهند شد. مبدا آغاز این تور گروهی دبی، بیشترا از تهران است. قیمت این تورها پایین تر از تور هوایی است. هرچند شما به مدت یک روزدر راه هستید اما با توجه به مجذوب کنندهیت این تور اگر اهل گردشگری گروهی باشید از این زمان خسته نخواهید شد.

برترین زمان سفر به دبی

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم برترین زمان سفر به دبی در ماه های شهریور و فروردین است. این زمانیست که هوا آفتابی است اما خیلی گرم نیست. در اردیبهشت و مهرماه، همچنان آسمان روشن و دمای هوا کمی خنک تر است. دما از ماه خرداد تا اوایل شهریور افزایش می یابد، بنابراین قیمت هتل ها کاهش می یابد، اما به علت درخواست زیاد گردشگران برای سفر به دبی قیمت پروازها افزایش پیدا می نماید. اگر با گرمای شدید مسئله ای ندارید یا قصد دارید بیشتر وقت خود را در مراکز خرید با تهویه مطبوع بگذرانید، این زمان برای شما برترین زمان سفر به دبی است.

برترین زمان سفر همان زمانی است که شما دوست دارید

مقرون به صرفهترین زمان سفر به دبی

با توجه به متقاضیان بالا برای سفر به دبی درتمام سال قیمت این تورها تفاوت چندانی باهم ندارند. البته دقت داشته باشید که فاکتورهای زیادی در معین قیمت نهایی تور مانند شرایط هتل، نوع پرواز، شرایط اضافی تور مانند گشت های شهری و … موثر است. بعلاوه جشنواره ها و رویدادهای در حال برگزاری در دبی هم در قیمت این تور تاثیرگذار است. مقرون به صرفهترین زمان سفر به دبی در تابستان و زمانی است که دما در این شهر به 40 درجه سانتیگراد می رسد.

ماه رمضان دبی بی سر و صدا تراز بقیه ماه ها است. این ماه می تواند زمان مناسبی برای رفتن به دبی از لحاظ قیمت باشد، اما محدودیت اسلامی می تواند بر فعالیت های خاصی تأثیر بگذارد و شما نمی توانید در ملاء عام غذا بخورید، بنوشید یا سیگار بکشید. پیشنهاد می کنیم از عید فطر و جشنواره سه روزه ای که در سرانجام ماه رمضان برگزار می شود حتما تماشا کنید؛ هرچند در این زمان شهر بسیار شلوغ می شود. مقرون به صرفهترین زمان سفر به دبی لزوما همان برترین زمان سفر به دبی نیست!

مقرون به صرفهترین مراکز خرید دبی

در بعضی از زمان ها مانند جشنواره خرید دبی که از 24 آذر الی 9 بهمن برگزار می شود تمامی اجناس با تخفیفات بالا عرضه می شوند. جشنواره خرید دبی یک رویداد یک ماهه با تخفیفات بالا در مراکز خرید همراه با آتش بازی، هدایای روزانه شمش طلا، اتومبیل و… است.

از مراکز خرید مقرون به صرفه در دبی می توان ازthe outlet village، dubai outlet mall، retold و garderobe نام برد. در بیشتر ایام سال این مراکز دارای تخفیفاتی از 30 تا 60 درصد هستند. در تمام این مراکز نمایندگی های برندهای معروف جهان مانند تامی، دولچه گابانا، دیور، شانل و … را خواهید دید.

نمایی از دبی مال

سرگرمیات مجذوب کننده دبی

مسلما دبی برای تبدیل شدن به یک قطب گردشگری سرگرمیات مجذوب کنندهی را دارا است. شهر دبی یکی از مجذوب کننده ترین شهرها برای مسافرت و سرگرمی کردن است. جدا از مراکز سرگرمیی این شهر که شبانه روز و در بیشتر روزهای سال باز است؛ رویدادها و جشنواره های سرگرمیی زیادی مانند جام جهانی اسب دوانی دبی، جشنواره هنر، جشنواره پنج روزه صحرای ابوظبی که در آن ماشین ها و موتورهای لوکس در رالی صحرایی هستند و بعلاوه جشنواره جاز و مسابقات بین المللی تنیس هر ساله در دبی در برگزار می شود که زمان برگزاری این جشنواره ها می تواند برترین زمان سفر به دبی باشد.

از سرگرمیات مجذوب کننده دبی که در تمام طول سال برقرار است می توان به هلکوپترسواری در بالای شهر، تماشا برج الخلیفه، سرگرمیات اسکی در سالن ورزش های زمستانه دبی، مراکز خرید لوکس و آکواریوم دبی نام برد.

واکسن کرونا در دبی

اگر شما تا به حال واکسن کرونا دریافت نکرده اید نگران نباشید در بدو ورود به دبی از شما تست PCR گرفته می شود و تا زمان آمدن نتیجه شما در قرنطینه می مانید درصورت مثبت بودن تست شما باید با هزینه شخصی، 14 روز در قرنطینه بمانید. واکسن های مورد تایید در دبی فایزر، مدرنا، سینوفارم، آسترزنکا و اسپوتنیک وی است. شما می توانید پس از ورود به دبی با هزینه شخصی یکی از این واکسن ها را دریافت نمایید.

کیت مخصوص واکسن کرونا در دبی

تور دبی؛ کلکسیونی از زیبایی های جهان

دبی شهریست که از تمام جهان برای تماشا زیبایی ها و سرگرمیات آن می آیند. با توجه به رشد چشمگیر صنعتی و مالی دبی، این شهر به قطبی برای گردشگران ایرانی و خارجی تبدیل شده است. برترین زمان سفر به دبی در ماه فروردین و اواخر شهریور است. البته توجه نمایید که این موضوع برای هر شخصی می تواند با توجه به علایق و سلایق او متفاوت باشد. برترین زمان سفر به دبی همان زمانیست که شما در آن بیشترین لذت از بازدید این شهر گرمسیری را می برید. اگر شما شرایط سفر به دبی را دارید، برای رفتن به تور دبی که کلکسیونی از زیبایی های جهان را درخود جای داده است، درنگ نکنید!

بیشتر بخوانید:

تور دبی لحظه آخری | تور از سراسر ایران به دبی

قوانین سفر به دبی در دوره کرونا

قیمت ویزای دبی در سال 2021

تور دبی لحظه آخری | تور از سراسر ایران به دبی

برترین هتل های دبی؛ از برج العرب تا هتل آرمانی

نمایشگاه اکسپو دبی کی آغاز می شود؟

اطلاعات کامل نمایشگاه اکسپو دبی 2021

معرفی هتل 5 ستاره کمپنیسکی امارات مال دبی

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1141

به "تور دبی: آفر تور دبی ، برترین زمان سفر به دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی: آفر تور دبی ، برترین زمان سفر به دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید