برترین هتل های مقرون به صرفه سامارا؛ شهر مهم صنعتی در روسیه

به گزارش مجله شهبازی، سامارا یکی از شهرهای روسیه است که میزبان جام جهانی 2018 است؛ این شهر با پیشنهاد هتل های 3 ستاره و مالی سفری مقرون به صرفه را برای مسافرین خود فراهم می نماید.

برترین هتل های مقرون به صرفه سامارا؛ شهر مهم صنعتی در روسیه

سامارا ششمین شهر بزرگ روسیه است که در قسمت جنوب شرقی روسیه اروپایی واقع شده است و از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 در این کشور است. این شهر یکی از بزرگترین مراکز صنعتی در روسیه است که در کنار موقعیت خوب مالی دارای جاذبه های تاریخی بسیار است. این شهر با هتل های متنوعی از مهمانان خود میزبانی می نماید، که در این میان هتل های ارزان و مالی در این شهر دارای کیفیت عالی هستند و خدمات خوبی را برای مهمانان خود فراهم می نمایند تا سفری ارزان و با خاطرات خوش را برای آنان رقم زند.

در این مقاله همراه ما باشید تا با برترین هتل های ارزان سامارا آشنا شویم.

  • هتل وی آی پی هاوس (VIP House Hotel)
  • هتل ترند سامارا (Trend Samara)
  • هتل تونیکا (Hotel Tonika)
  • هتل دوبکی (Dubki Hotel)
  • هتل هامپتون بای هیلتون سامارا (Hampton by Hilton Samara)
  • هتل ای بیس سامارا (Ibis Samara)
  • هتل مویا (Moya Hotel)
  • هتل گرین لاین سامارا (Hotel Green Line Samara)
  • هتل چتیر سزونا (Chetyre Sezona)

هتل وی آی پی هاوس (VIP House Hotel)

هتل وی آی پی هاوس هتلی 2 ستاره و مالی در شهر سامارا است. این هتل دارای تعداد اتاق های کمی است و می تواند یک گزینه عالی برای کسانی باشد که در پی آرامش بیشتر هستند. اتاق های هتل دارای چیدمان کلاسیک هستند و از رنگ های گرم برای دکوراسیون آن استفاده شده است. همه اتاق ها در این هتل دارای اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی اختصاصی هستند.

این هتل دارای یک موقعیت عالی است و با کمتر از 15 دقیقه پیاده روی می توان به کافه ها، رستوران ها و مراکز خرید دسترسی داشت. ایستگاه مرکزی قطار نیز در فاصله 12 کیلومتری از هتل واقع شده است. از این هتل تا فرودگاه بین المللی کورومچ (Kurumoch International Airport) حدود 30 کیلومتر و ورزشگاه کاسموس آرنا 5.1 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Stavropolskaya Street 216, 443105 Samara, Russia
  • این هتل 2 ستاره است و دارای 5 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی سیم، پارکینگ، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اتاق های سیگار ممنوع، پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق، آشپزخانه مشترک، سونا، صبحانه در اتاق، خدمات شاتل، چک این/چک اوت خصوصی، میز تور، خدمات شستشو و خشکشویی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل ترند سامارا (Trend Samara)

هتل ترند سامارا هتلی مالی و میان رده است که دکوراسیون مدرنی دارد و نمای داخلی آن و آجرهای زیبایی که در نمای پذیرش استفاده شده، در کنار مبلمان رنگی، محیط مجذوب کننده و با نشاطی را برای مهمانان ایجاد نموده است. از این هتل تا ساحل تنها 6 دقیقه پیاده روی فاصله است.

اتاق های مدرن هتل که با لوازم ساده اما شیک دکور شده، محیطی آرام و عالی را برای اقامت مهمانان ایجاد نموده است و در همه اتاق ها امکاناتی همانند اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، میز کار و حمامی اختصاصی وجود دارد.

صبحانه روزانه برای مهمانان به شکل قاره ای تهیه می گردد و کارمندان این هتل هم به زبان روسی صحبت می نمایند و هم انگلیسی تا مهمانان هر گونه سوال و احتیاجی دارند به راحتی به آنان جوابگو باشند. از این هتل تا فرودگاه بین المللی کورومچ (Kurumoch International Airport) حدود 30 کیلومتر و ورزشگاه کاسموس آرنا 6.1 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 8-ya Radialnaya ulitsa # 6, 443011 Samara, Russia
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 23 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی سیم، پارکینگ، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اتاق های سیگار ممنوع، پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق، آشپزخانه مشترک، کتابخانه، صبحانه در اتاق، خدمات شاتل، چک این/چک اوت خصوصی، میز تور، خدمات شستشو و خشکشویی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل تونیکا (Hotel Tonika)

هتل تونیکا هتلی 3 ستاره و مالی در شهر سامارا است که تنها 12 دقیقه پیاده روی با ساحل فاصله دارد. اتاق های هتل با رنگ گرم و دکوری کلاسیک مبله شده است و در کنار نور آباژورها در شب محیطی آرام را برای مهمانان ایجاد می نماید؛ همه اتاق ها دارای امکاناتی نظیر اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال و حمام اختصاصی است.

صبحانه هر روزه برای مهمانان سرو می گردد و در کمتر از 5 دقیقه پیاده روی مهمانان می توانند به کافه ها و رستوران های متعدد دسترسی داشته باشند و در میان مردم بودمی غذای خود را میل نمایند. امکانات سونا و جکوزی نیز در این هتل برای مهمانان در نظر گرفته شده است. از این هتل تا فرودگاه بین المللی کورومچ (Kurumoch International Airport) حدود 35.9 کیلومتر و ورزشگاه کاسموس آرنا 5.1 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Leningradskaya Street 86, 443022 Samara, Russia
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 25 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی سیم، پارکینگ، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اتاق خانوادگی، مرکز اسپا، سونا، جکوزی، اتاق های سیگار ممنوع، پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق، آشپزخانه مشترک، کتابخانه، نگهداری از کودک، پازل، صبحانه در اتاق، بار، خدمات شاتل، اتاق های ضد آلرژی، کرایه خودرو، چک این/چک اوت خصوصی، میز تور، خدمات شستشو و خشکشویی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل دوبکی (Dubki Hotel)

هتل دوبکی هتلی 3 ستاره و مالی در مرکز شهر است که امکانات خوبی را برای مهمانان خود فراهم می نماید. اتاق ها ساده، شیک و مرتب است و همه امکانات در برترین حالت ممکن واقع شده است؛ همه اتاق ها دارای اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، حمام خصوصی و مینی بار است.

این هتل صبحانه را هر روزه برای مهمانان تهیه می نماید و رستوران هتل با غذاهای محلی و بین المللی از مهمانان خود پذیرایی می نماید. هتل دارای یک کافه است که می تواند یک گزینه مناسب برای چای عصرگاهی یا خوردن قهوه ای خوش طعم باشد. از این هتل تا فرودگاه بین المللی کورومچ (Kurumoch International Airport) حدود 26.4 کیلومتر و ورزشگاه کاسموس آرنا حدود 12 کیلومتر فاصله است. این هتل در نزدیکی ایستگاه مترو و تراموا واقع شده است و مهمانان دسترسی راحت تری به بخش های مختلف خواهند داشت.

  • آدرس: Demokraticheskaya Str.45A, 443031 Samara, Russia
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 35 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی سیم، پارکینگ، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، اتاق خانوادگی، مرکز اسپا، سونا، ماساژ، اتاق های سیگار ممنوع، پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق، آشپزخانه مشترک، کرایه دوچرخه، زمین تنیس (پرداخت اضافه بها)، شبکه تلویزیونی بچه ها، کتاب و دی وی دی برای بچه ها، صبحانه در اتاق، بار، رستوران، منوی ویژه بچه ها، منوی ویژه افراد رژیمی، خدمات شاتل، اتاق های ضد آلرژی، کرایه خودرو، چک این/چک اوت خصوصی، میز تور، دستگاه خودپرداز، خدمات شستشو و خشکشویی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل هامپتون بای هیلتون سامارا (Hampton by Hilton Samara)

هتل هامپتون بای هیلتون سامارا یکی از هتل های 3 ستاره و مالی است که انتخابی عالی و بی نقص برای سفری ارزان و در عین حال باکیفیت است. این هتل از موقعیت خوبی برخوردار است و در فاصله 15 متری از میدان اصلی شهر واقع شده است و با ایستگاه مرکزی نیز 500 متر فاصله دارد و همین موضوع آن را به انتخابی عالی در میان هتل های هم رده خود تبدیل نموده است.

اتاق های هتل بسیار شیک، زیبا و دارای پنجره های بزرگ و نورگیر با پرده های حریر هستند و فضای دلبازی را برای مهمانان خود ایجاد نموده است. دکوراسیون اتاق ها مدرن است و با رنگ هایی پر انرژی و شاد همانند سبز مغز پسته ای و بنفش مبله شده است. همه اتاق ها دارای امکانات اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، لوازم تهیه چای و قهوه، حمام اختصاصی با لوازم آرایشی و بهداشتی است.

هتل دارای باری با محیط زیبا و مدرن است که یک گزینه عالی برای تست نوشیدنی هایی است که در این هتل سرو می گردد. پذیرش در این هتل 24 ساعته انجام می گیرد، بعلاوه این هتل دارای یک اتاق کنفرانس نیز است و برای قرارهای کاری بسیار مناسب است. از این هتل تا فرودگاه بین المللی کورومچ (Kurumoch International Airport) حدود 35.6 کیلومتر و ورزشگاه کاسموس آرنا 13 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Ulitsa Lva Tolstogo 131, 443041 Samara, Russia
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 126 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی سیم، پارکینگ، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، اتاق خانوادگی، سالن بدنسازی، اتاق های سیگار ممنوع، پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق، صبحانه در اتاق، بار، رستوران، اسنک بار، خدمات شاتل، کرایه خودرو، چک این/چک اوت خصوصی، فکس/فتوکپی، میز تور، دستگاه خودپرداز، خدمات شستشو و خشکشویی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل ای بیس سامارا (Ibis Samara)

هتل ای بیس سامارا هتلی مالی و 3 ستاره است که تنها با 6 دقیقه پیاده روی می توان به ساحل دسترسی داشت. از این هتل به راحتی می توان به بسیاری از جاذبه ها دسترسی داشت. محیط اطراف این هتل نیز یک گزینه عالی برای قدم زدن یا گشت و گذاری شبانگاهی است.

اتاق های هتل بسیار شیک و زیبا هستند و دارای کفپوش چوبی اند و مهمانان اقامت راحتی را در این هتل تجربه خواهند کرد. همه اتاق ها در این هتل دارای تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی است.

این هتل دارای یک رستوران با غذاهای مدیترانه ای است که مهمانان برای وعده های غذایی خود می توانند به آن مراجعه نمایند و از خوردن غذای خود در این محیط شاد لذت ببرند. بار هتل نیز نوشیدنی های فوق العاده ای را به مهمانان خود پیشنهاد می دهد. از این هتل تا فرودگاه بین المللی کورومچ (Kurumoch International Airport) حدود 30.6 کیلومتر و ورزشگاه کاسموس آرنا 6.6 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Novo-Sadovaya Street 160 D, 443011 Samara, Russia
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 205 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی سیم، پارکینگ، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، اتاق خانوادگی، سالن بدنسازی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق های سیگار ممنوع، پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق، صبحانه در اتاق، بار، رستوران، اسنک بار، خدمات شاتل، کرایه خودرو، چک این/چک اوت خصوصی، فکس/فتوکپی، میز تور، دستگاه خودپرداز، خدمات شستشو و خشکشویی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل مویا (Moya Hotel)

هتل مویا هتلی زیبا در شهر سامارا است که در شب و با نورپردازی زیبایی که دارد، درخشندگی آن دوچندان می گردد. این هتل اتاق هایی با طراحی کلاسیک را پیشنهاد می دهد که از وسایل چوبی شیک که با ظرافت خاصی منبت کاری شده اند، استفاده نموده است. کاغذ دیواری هایی که در اتاق ها استفاده شده، در کنار تابلوهای نقاشی محیط متفاوت و هنری را ایجاد نموده است. همه اتاق ها دارای امکاناتی مانند اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و برخی از آن ها دارای میز کار نیز هستند و تمام شرایط رفاهی را برای مهمانان خود فراهم می نمایند.

رستوران هتل دارای محیطی زیبا است که در دکور آن بیشتر از چوب های رنگ روشن استفاده شده است و مهمانان می توانند غذای خود را در این محیط زیبا میل نمایند؛ بار هتل نیز با نوشیدنی های گرم و سرد از مهمانان خود پذیرایی می نماید. از این هتل تا فرودگاه بین المللی کورومچ (Kurumoch International Airport) حدود 22.9 کیلومتر و ورزشگاه کاسموس آرنا 5.6 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 23-km Moskovskoe shosse, 30, 443028 Samara, Russia
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 64 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اینترنت بی سیم، پارکینگ، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، اتاق خانوادگی، سالن بدنسازی، سونا، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق های سیگار ممنوع، پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق، صبحانه در اتاق، بار، رستوران، میوه، شبکه تلویزیونی بچه ها، کتاب و دی وی دی برای بچه ها، خدمات شاتل، کرایه خودرو، چک این/چک اوت خصوصی، فکس /فتوکپی، میز تور، دستگاه خودپرداز، خدمات شستشو و خشکشویی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، آلمانی)

هتل گرین لاین سامارا (Hotel Green Line Samara)

هتل گرین لاین سامارا هتلی مالی و میان رده در شهر سامارا است که دارای یک موقعیت فرق دارد و در محیطی سرسبز از شهر واقع شده است که آن را نسبت به سایر هتل های هم رده خود متفاوت نموده است. این هتل دارای یک باغ زیبا و سرسبز است که مهمانان در اوقات فراغت خود می توانند به قدم زدن یا استراحت در آن بپردازند.

اتاق های این هتل کم از هتل های 4 ستاره ندارد و امکانات و دکوراسیونی که در آن ها استفاده شده، بی نظیر است. اتاق ها دارای پنجره های بزرگ و نورگیر و با پرد ه های شفاف هستند؛ همه اتاق ها دارای اینترنت بی سیم، تهویه، حمامی مجلل و تلویزیون هستند. رنگ سبز همانطور که از نام هتل تعیین است، در بسیاری از بخش های هتل خودنمایی می نماید و همین موضوع منجر شده است که آرامش بیشتری را به مهمانان خود ببخشد.

صبحانه هر روزه در این هتل سرو می گردد و مهمانان روز خود را بت صبحانه ای عالی در این هتل آغاز می نمایند؛ رستوران با غذاهای لذیذ روسی نیز آماده خدمت رسانی برای ناهار و شام مهمانان است. از این هتل تا فرودگاه بین المللی کورومچ (Kurumoch International Airport) حدود 29.9 کیلومتر و ورزشگاه کاسموس آرنا 5.8 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Ulitsa Sovietskoy Armii 251/3, 443011 Samara, Russia
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 44 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اینترنت بی سیم، پارکینگ، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق خانوادگی، سالن بدنسازی، سونا، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق های سیگار ممنوع، پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق، صبحانه در اتاق، بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی بچه ها، خدمات شاتل، کرایه خودرو، چک این/چک اوت خصوصی، فکس/فتوکپی، میز تور، دستگاه خودپرداز، خدمات شستشو و خشکشویی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، آلمانی)

هتل چتیر سزونا (Chetyre Sezona)

هتل چتیر سزونا آخرین هتل در فهرست برترین هتل های ارزان و مالی در شهر سامارا است که خدمات بسیار خوبی را با توجه به هزینه ای که می گردد، ارائه می دهد. اتاق های هتل دارای پارکت چوبی و کاغذ دیواری های زیبا با طرح و نقش های ظریف است. اتاق ها با لوازم ساده و مرتب مبله شده و همه آن ها دارای اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی اختصاصی هستند.

مهمانان می توانند از آشپزخانه ای که در هتل وجود دارد، در صورت احتیاج و به صورت مشترک استفاده نمایند و همه لوازم مورد احتیاج در این آشپزخانه برای مهمانان در نظر گرفته شده است. از این هتل تا فرودگاه بین المللی کورومچ (Kurumoch International Airport) حدود 31.6 کیلومتر و ورزشگاه کاسموس آرنا 6.9 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Tsentralnaya Street 28, 443080 Samara, Russia
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 28 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی سیم، پارکینگ، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، آشپزخانه مشترک، اتاق خانوادگی، سونا، بیلیارد، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق های سیگار ممنوع، پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق، صبحانه در اتاق، بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی بچه ها، خدمات شاتل، کرایه خودرو، چک این/چک اوت خصوصی، فکس/فتوکپی، میز تور، دستگاه خودپرداز، خدمات شستشو و خشکشویی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، آلمانی)

آنچه که ذکر شد، برترین هتل های مالی و ارزان در شهر سامارا بود؛ بی شک تعداد این هتل ها بیشتر است، اما سعی شد هتل هایی نام برده گردد که از نظر امکانات و موقعیت در برترین حالت ممکن باشند. اگر به این شهر سفر کردید و در هتل های آن اقامت کردید، ما را با تجربیات خود آشنا کنید.

منبع: کجارو / booking.com
انتشار: 8 اسفند 1400 بروزرسانی: 8 اسفند 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1247

به "برترین هتل های مقرون به صرفه سامارا؛ شهر مهم صنعتی در روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های مقرون به صرفه سامارا؛ شهر مهم صنعتی در روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید