تایلند میزبان انتخابی والیبال ساحلی المپیک شد

به گزارش مجله شهبازی، تهران (پانا) - کنفدراسیون والیبال آسیا زمان و مکان برگزاری مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک توکیو را اعلام نمود که کشور تایلند میزبانی این رقابت ها را بر عهده گرفت.

تایلند میزبان انتخابی والیبال ساحلی المپیک شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، پیش از این قرار بود مسابقات مرحله نهایی انتخابی المپیک 2020 توکیو در قاره آسیا از هفتم تا یازدهم تیرماه امسال به میزبانی چین برگزار گردد که این کشور از میزبانی انصراف داد.

کنفدراسیون والیبال آسیا شهر ناخون پاتوم تایلند را به عنوان میزبان جدید این رقابت ها معرفی کرد که تیم های شرکت کننده از چهارم تا ششم تیرماه برای کسب سهمیه المپیک توکیو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم های ایران با کسب عنوان قهرمانی در منطقه آسیای مرکزی، سهمیه حضور در مرحله نهایی انتخابی المپیک را به دست آوردند و در این رقابت ها هشت کشور چین، ایران، اندونزی، نیوزیلند، عمان، قطر و دو کشور دیگر (یکی در مسابقات مرحله دوم انتخابی المپیک تعیین خواهد شد و دیگر از سوی کنفدراسیون والیبال آسیا معرفی می گردد)، حضور دارند.

فرمت مسابقات، بر اساس رقابت کشورها با هم است و در مجموع دو برد از سه مسابقه، تیم صعود کننده به المپیک را تعیین خواهد نمود.

مسابقات والیبال ساحلی المپیک توکیو با حضور 24 تیم در هر گروه مردان و زنان پیگیری خواهد شد که در گروه مردان این رقابت ها، تا کنون حضور چهار تیم ژاپن (میزبان)، روسیه (قهرمان دنیا)، لتونی و ایتالیا (مسابقات انتخابی) مسجل شده است.

20 تیم دیگر، شامل پنج تیم قهرمان مسابقات انتخابی از هر قاره و 15 تیم برتر رده بندی فدراسیون دنیای خواهند بود.

لازم به ذکر است، در راستای اجرای سیستم حباب امن مسابقات ساحلی برای مقابله با شیوع کرونا، کشور تایلند در سال 2021 میزبان مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 و 21 سال آسیا و دنیا و قهرمانی مردان آسیا است. تایلند با پذیرش میزبانی مرحله نهایی انتخابی المپیک، میزبانی ششمین رویداد مهم ساحلی سال 2021 را نیز پذیرفت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 931

به "تایلند میزبان انتخابی والیبال ساحلی المپیک شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "تایلند میزبان انتخابی والیبال ساحلی المپیک شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایلند میزبان انتخابی والیبال ساحلی المپیک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید