سفرای ایران در خارج از کشور مامور تامین و ارسال واکسن های مورد تایید وزارت بهداشت شدند

به گزارش مجله شهبازی، در دومین جلسه ستاد تامین واکسن کرونا در وزارت امور خارجه مقرر شد تمامی سفرای جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با تمام ظرفیت نسبت به تامین و ارسال واکسن های مورد تایید وزارت بهداشت اقدام کنند.

سفرای ایران در خارج از کشور مامور تامین و ارسال واکسن های مورد تایید وزارت بهداشت شدند

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، دومین جلسه ستاد تامین واکسن کرونای وزارت امور خارجه پیش از ظهر امروز (یکشنبه) به ریاست حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و با حضور معاونان و مدیران کل وزارت امور خارجه در محل این وزارتخانه برگزار شد.

در این جلسه پس از ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده از سوی وزارت امور خارجه در زمینه تامین واکسن از طریق مدیران کل وزارت امور خارجه در حوزه های منطقه ای و بررسی آخرین شرایط واردات واکسن، مقرر شد تمامی سفرای جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با تمام ظرفیت نسبت به تامین و ارسال واکسن های مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام کنند.

در این جلسه همچنین مدیرعامل شرکت دارویی کووبرکت آخرین شرایط تولید این واکسن داخلی و ظرفیت های مهم تولید واکسن در کشورمان را تشریح کرد.

به گزارش فارس، نخستین جلسه این ستاد در نخستین روز شروع فعالیت حسین امیرعبداللهیان در روز چهارم شهریور ماه در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

در نخستین نشست مشترک وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و امور خارجه مسئولان سازمان های ذیربط در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی حضور داشتند.

امیرعبداللهیان در آن جلسه از آمادگی وزارت امور خارجه برای به کارگیری همه امکانات ستاد و صف به منظور تسریع در تأمین واکسن کرونا از منابع خارجی خبر داد. (اینجا بخوانید)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 شهریور 1400 بروزرسانی: 16 شهریور 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1061

به "سفرای ایران در خارج از کشور مامور تامین و ارسال واکسن های مورد تایید وزارت بهداشت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفرای ایران در خارج از کشور مامور تامین و ارسال واکسن های مورد تایید وزارت بهداشت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید