خبرنگاران سیستم گرمایشی 50 مدرسه درمیان استانداردسازی شد

به گزارش مجله شهبازی، بیرجند - خبرنگاران - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: سیستم گرمایشی 50 مدرسه شهرستان درمیان از مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی به این شهرستان استانداردسازی شده است.

خبرنگاران سیستم گرمایشی 50 مدرسه درمیان استانداردسازی شد

محمود چاوشان روز دوشنبه در دیدار با فرماندار درمیان افزود: به طور میانگین برای استانداردسازی سیستم گرمایشی هر کلاس درس 15 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی بیان کرد: تلاش ما این است پیش از فصل سرما تمامی مدارس شهرستان درمیان که دارای علمک گاز هستند، استانداردسازی شود.

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان جنوبی با بیان اینکه سفر استاندار خراسان جنوبی به درمیان سه مصوبه در قالب هفت پروژه داشته است گفت: یکی از این مصوبات استانداردسازی سیستم گرمایشی 50 مدرسه بود که به اتمام رسید.

وی افزود: یکی دیگر از مصوبات سفر استاندار به درمیان احداث، بازسازی و مقاوم سازی 2 باب مدرسه 6 کلاسه در شهرهای اسدیه و طبس مسینا بوده که عملیات اجرایی مدرسه 6 کلاسه در شهر اسدیه با مشارکت بانک ملی و اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان در حال انجام است و مقاوم سازی مدرسه عمار یاسر در شهر طبس مسینا با اعتبار 800 میلیون تومان به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از مصوبات سفر استاندار احداث 2 مدرسه سه کلاسه و یک مدرسه 6 کلاسه در روستاهای این شهرستان است گفت: مدرسه سه کلاسه روستای محمدآباد با 50 درصد پیشرفت فیزیکی و مدرسه سه کلاسه روستای فیض آباد با 10 درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است.

چاوشان ادامه داد: همچنین مدرسه 6 کلاسه روستای طاغان با اعتبار بیش از 2 میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی 75 درصد در دست اجرا است.

وی گفت: در مجموع مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار خراسان جنوبی 36 مصوبه در قالب 52 پروژه آموزشی است که تا به امروز 17 پروژه به صورت کامل اجرایی شده و مابقی در دست اجراست.

چاوشان افزود: سال گذشته در حوزه ساخت فضاهای آموزشی 186 کلاس درس بهره برداری و همچنین 11 کلاس درس مقاوم سازی شده است.

وی گفت: امسال نیز احداث بیش از 220 کلاس درس را در استان هدف گذاری کرده ایم.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 214

به "خبرنگاران سیستم گرمایشی 50 مدرسه درمیان استانداردسازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سیستم گرمایشی 50 مدرسه درمیان استانداردسازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید