خبرنگاران بیماری کرونا در البرز تحت کنترل است

به گزارش مجله شهبازی، کرج - خبرنگاران - استاندار البرز گفت: براساس گزارش های ارایه شده، شیب شیوع بیماری کرونا به واسطه همراهی و همکاری مردم و کوشش های اجرا شده در این استان ملایم شده و بیماری تحت کنترل است ولی تا مهار کامل آن فاصله داریم.

خبرنگاران بیماری کرونا در البرز تحت کنترل است

بنابر اعلام استانداری البرز عزیزاله شهبازی روز یکشنبه در حاشیه نشست ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست رییس جمهوری با حضور استانداران سراسر کشور اضافه نمود: یکی از طرح هایی که باعث شد دولت و ملت برای توقف شیوع کرونا با یکدیگر همراه و همصدا شوند، طرح فاصله گذاری اجتماعی بوده که وزیر کشور هم به عنوان رییس کمیته اجتماعی و انتظامی طرح مذکور بود.

وی با بیان اینکه توفیقاتی که در راستای مقابله با کرونا حاصل شد، به واسطه همکاری بی شائبه مردم بود، ادامه داد : در این جلسه مقرر شد که براساس پروتکل های بهداشتی، مشاغل کم ریسک در استان های کشور کار خود را شروع نمایند.

وی اضافه نمود: البرز و تهران در طرح فاصله گذاری اجتماعی در قالب یک استان دیده شدند و با توجه به اینکه فعالیت های این دو استان با هم در هم تنیده است منتظر هستیم که جزییات این تصمیم از سوی ستاد ملی اعلام گردد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه تا 30 فروردین مدارس تعطیل خواهند بود، اضافه نمود: در این مدت ساعت کار ادارات نیز از 7 صبح تا 2 بعد از ظهر است و همچنان در دستگاه های اداری می توانند به صورت دورکاری فعالیت نمایند و دو سوم نیروها در ادارات مستقر خواهند بود.

وی گفت: مقررات در مورد محدودیت تردد خودروها نیز همچنان به روال قبل ادامه دارد و پس از 30 فروردین با تشکیل ستاد ملی کرونا مصوبات جدید اعلام می گردد.

وی مطرح کرد: استان البرز نیز با همت کارکنان حوزه سلامت، مردم و تمام دست اندرکاران ستاد مقابله با کرونا به سمت کنترل شدن، در حال پیشروی است.

استاندار البرز گفت: کسانی که جان خود را از دست می دهند نیز عموما دارای بیماری های زمینه ای یا کهولت سن هستند که باید این اقشار توجه بیشتری به سلامت خود داشته باشند.

وی اضافه نمود: امید است رسانه ها نیز باهدف امیدآفرینی، نشر اخبار مثبت و همچنین آگاهی بخشی یار و همراه باشند.

در یک ماه گذشته جلسه ستاد ملی کرونا به ریاست دکتر رییس جمهوری و با حضور استانداران سراسر کشور به صورت مستمر و ویدئو کنفرانس برگزار شده و در این جلسه روسای کمیته های ملی گزارش های لازم را ارایه می دهند.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 191

به "خبرنگاران بیماری کرونا در البرز تحت کنترل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیماری کرونا در البرز تحت کنترل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید