بررسی نهایی شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان تا خاتمه نیمسال تحصیلی جاری

به گزارش مجله شهبازی، معاون دانشجویی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سعی می کنیم تا پایان نیم سال تحصیلی فعلی بررسی های شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان را به پایان برسانیم و ابهام و شبهات را اصلاح کنیم.

بررسی نهایی شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان تا خاتمه نیمسال تحصیلی جاری

مجتبی صدیقی معاون دانشجویی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران درباره شرایط بررسی شیوه نامه انضباطی دانشجویان، اظهارداشت: شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان در طول ترم پیش ابلاغ شد و تنها بحثی که درباره این شیوه نامه مطرح شد این بود که برخی افراد گفتند که نیاز است روی این شیوه نامه جدید بحث بیشتری شود.

وی گفت: تا به حال چند پیشنهاد درباره تغییرات شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده است.

به گفته صدیقی، همچنین معاونت حقوقی ریاست جمهوری هم دراین باره جمع بندی و پیشنهادی داشته است.

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: از سوی دیگر، دانشگاه ها هم چنانچه اعلام کنند که در اجرای این شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان دچار مشکلاتی هستند و نظرات خود را اعلام کنند.

وی گفت: سعی می کنیم تا خاتمه نیم سال تحصیلی بررسی ها را انجام بدهیم، جاهایی که نیاز به اصلاح و رفع ابهام است را اصلاح کنیم.

پیش از این، لعیا جنیدی معاون حقوقی ریاست جمهوری در گفت وگو با خبرنگار از خاتمه بررسی موارد و بخش های مورد ابهام در شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان در این معاونت خبر داده و گفته بود: فقط منتظر ارائه پیشنهاد یکپارچه از سوی دانشجویان هستیم تا تهیه نسخه نهایی پیشنهادات تهیه شود.

خاتمهی پیام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 114

به "بررسی نهایی شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان تا خاتمه نیمسال تحصیلی جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی نهایی شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان تا خاتمه نیمسال تحصیلی جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید