ضرورت توسعه کیفی مراکز رشد و نوآوری پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی

به گزارش مجله شهبازی، خبرگزاری خبرنگاران-رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی بر ضرورت توسعه کیفی مراکز رشد و نوآوری پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی تأکید کرد.

ضرورت توسعه کیفی مراکز رشد و نوآوری پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛دکتر عبدالرضا واعظی در مراسم تکریم و معارفه معاون فناوری و نوآوری و مدیر امور اداری پارک علم و فناوری استان گفت: در سه سال گذشته مراکز رشد و نوآوری استان از 7 مرکز به 20 مرکز افزایش پیداکرده است و اکنون باید این مراکز از منظر کیفی نیز بیش ازپیش توسعه یابند.

وی از معاون نو فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری خواست ارتباط مؤثر پارک با صنایع و دستگاه های اجرایی بیش ازپیش ارتقا یابد و تعداد واحدهای تحقیق و توسعه صنایع مستقر در پارک افزایش یابد.

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی همچنین تعامل سازنده با دانشگاه های استان و فراهم نمودن امکان حمایت از مراکز رشد دانشگاهی را از دیگر برنامه های اولویت دار برای این معاونت برشمرد.

دکتر واعظی اظهار کرد: بایستی تلاش بیشتری برای ترغیب بخش خصوصی جهت ورود به حوزه فناوری و سرمایه گذاری در محصولات دانش بنیان و تعامل حداکثری با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق های پژوهش و فناوری برای حمایت مالی از واحدهای فناور انجام شود.

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در حوزه امور اداری نیز خواستار برگزاری دوره های آموزشی اختصاصی و عمومی برای واحدهای مختلف پارک علم و فناوری استان شد.

دکتر واعظی با تأکید بر اصلاح نظام بهره وری کارکنان در پارک علم و فناوری از مدیر نو امور اداری پارک خواست با افزایش تعاملات، امور رفاهی کارکنان ارتقا یابد.

در این آیین دکتر سید رضا دامادی به عنوان معاون فناوری و نوآوری و مینا سیفی به عنوان مدیر امور اداری پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی معرفی و از زحمات دکتر غلامرضا کیانی و محمد شاهرودی تجلیل به عمل آمد.

دکتر سید رضا دامادی عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز و استادیار گروه مهندسی مواد این دانشگاه است و پیش ازاین مدیرعاملی هلدینگ دانش بنیان ساتکو را بر عهده داشته است.

مینا سیفی نیز پیش ازاین مسئولیت، سابقه کارشناسی امور اداری و دپارتمان بازاریابی و تجاری سازی پارک علم و فناوری را دارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1307

به "ضرورت توسعه کیفی مراکز رشد و نوآوری پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت توسعه کیفی مراکز رشد و نوآوری پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید