دروس عملی دانشگاه تربیت مدرس در قالب کلاس های فشرده حضوری برگزار می گردد

به گزارش مجله شهبازی، رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: دروس عملی هم در قالب کلاس های فشرده و با اعمال نوبت بندی به ویژه برای دانشجویان سال بالایی به صورت حضوری برگزار می گردد.

دروس عملی دانشگاه تربیت مدرس در قالب کلاس های فشرده حضوری برگزار می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزار دانشجو، محمد تقی احمدی رییس دانشگاه تربیت مدرس در نشست شورای دانشگاه تربیت مدرس، ضمن بیان بعضی از اخبار مهم دانشگاه طی دو هفته اخیر، به نشست روسای 13 دانشگاه عظیم کشور با حضور وزیر علوم اشاره نمود و گفت: در این نشست برنامه های مختلف دانشگاه های عظیم و مسائل اقتصادی دانشگاه ها مورد بحث و آنالیز نهاده شد و توافقات خوبی حاصل شد.

وی بعلاوه از برگزاری نشستی با کمیسیون های آموزش عالی، تحقیقات و برنامه و بودجه مجلس اطلاع داد که مسائل مربوط به دانشگاه ها در آن مورد آنالیز نهاده شد.

رییس دانشگاه تربیت مدرس در بخش دیگری از سخنان خود به شروع سال تحصیلی تازه اشاره و اظهار کرد: برنامه های شروع سال تحصیلی با توجه به شرایط دانشگاه ها متفاوت خواهد بود. امکان حضور دانشجویان پژوهشی با رده بندی خاص و کسب مجوز از سوی معاونت پژوهشی و فناوری در دانشگاه فراهم می گردد.

احمدی در انتها اعلام نمود: با برنامه ریزی اجرا شده، دروس عملی هم در قالب کلاس های فشرده و با اعمال نوبت بندی به ویژه برای دانشجویان سال بالایی به صورت حضوری برگزار خواهد شد. کلاس های آموزشی هم به صورت مجازی ادامه خواهد یافت و امیدواریم در نیمه دوم ترم پاییز شرایط حضور دانشجویان در دانشگاه فراهم گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1073

به "دروس عملی دانشگاه تربیت مدرس در قالب کلاس های فشرده حضوری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروس عملی دانشگاه تربیت مدرس در قالب کلاس های فشرده حضوری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید