بایدن ترامپ را به هراس افکنی متهم کرد

به گزارش مجله شهبازی، بایدن در یک رویداد انتخاباتی در ایالت دلاور گفت: شما بعضی از این تبلیغات را دیده اید. در این تبلیغات شهرهایی را میبینید که در آنها آتش سوزی اتفاق افتاده و با مرکز فوریت های پلیس (911) تماس می گیرند. آنها تصویر مرا در پس زمینه قرار داده اند.

بایدن ترامپ را به هراس افکنی متهم کرد

نامزد مفروض دموکرات های آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری 2020، کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ را به ایجاد ترس و وحشت تعمدی در بین مردم با هدف جلب آرای رای دهندگان مردد در آستانه انتخابات نوامبر متهم کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری هیل، جو بایدن، نامزد دموکرات ها در انتخابات 2020 تبلیغاتی را که اخیرا کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا منتشر نموده، به باد انتقاد گرفت. کمپین ترامپ در این تبلیغات ادعا می نماید که بایدن میخواهد بودجه پلیس را قطع کند؛ اقدامی که به گفته ترامپ منجر به افزایش نرخ جرم و جنایت و زمان انتظار طولانی تر برای افرادی که با مرکز فوریت های پلیس تماس می گیرند، خواهد شد.

این در حالی است که بایدن از جنبش قطع بودجه پلیس حمایت ننموده و کمپین انتخاباتی اش اعلام نموده بایدن از تخصیص بودجه بیشتر برای برنامه های جامعه محور پلیس حمایت می نماید.

بایدن در یک رویداد انتخاباتی در ایالت دلاور گفت: شما بعضی از این تبلیغات را دیده اید. در این تبلیغات شهرهایی را میبینید که در آنها آتش سوزی اتفاق افتاده و با مرکز فوریت های پلیس (911) تماس می گیرند. آنها تصویر مرا در پس زمینه قرار داده اند. در این تبلیغ گفته می گردد اگر موضوع تجاوز است داخلی یک را شماره گیری کنید در غیر این صورت هفت روز منتظر بمانید. بی خیال. همه اینها در راستای کمپین عجیب و غریب 2020 نظم و قانون با هدف ترساندن شدید مردم آمریکاست.

منبع: عصر ایران
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 423

به "بایدن ترامپ را به هراس افکنی متهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن ترامپ را به هراس افکنی متهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید