خوشحالم که ترامپ رفت، ادبیات او برای بشریت مفید نبود

به گزارش مجله شهبازی، شهر: شهردار تهران در واکنش به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: مذاکره همواره در شرایط برابر بدون پیش شرط و با رعایت کرامت انسانی می تواند یکی از راه های کم هزینه و پر بازده برای حل مسایل باشد، به خصوص اگر طرفین منافع مشترکی هم داشته باشند.

خوشحالم که ترامپ رفت، ادبیات او برای بشریت مفید نبود

به گزارش خبرنگار شهر، پیروز حناچی، شهردار تهران در مصاحبه با شبکه فونیکس چین که صبح امروز- یکشنبه 18 آبان- انجام شد، در پاسخ به پرسشی درباره نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، گفت: خوشحالم آقای ترامپ می رود؛ چرا که ادبیاتی که او داشت خیلی برای بشریت مفید نبود؛ اما تصور نمی کنم نتیجه این انتخابات و رفتن آقای ترامپ تغییری در سیاست های عمومی آمریکا ایجاد کند.

او ادامه داد: ممکن است شیوه، روش و ادبیات فرق کند که به طور قطع متفاوت هم خواهد بود؛ چرا که آقای ترامپ به روش خاصی با جهان صحبت می کرد که خیلی مورد پذیرش جوامع مترقی انسانی نبود اما به جهت سیاست های عمومی بعید می دانم تغییرات جدی به وجود بیاید.

شهردار تهران درباره احتمال برداشته شدن تحریم ها و کاهش فشار بر ایران با انتخابات آمریکا و رفتن ترامپ از کاخ سفید شرح داد: همانطور که آقای بایدن قول بازگشت آمریکا به برجام را داده، ممکن است رخدادهایی در بخشی که به برجام مربوط است، اتفاق بی افتد. طبیعا بازگشت به برجام شرایط را متفاوت و تسهیل می نماید و احتمالا تغییراتی هم به وجود بیاید.

حناچی در پاسخ به پرسشی درباره احتمال مذاکره دوباره میان ایران و آمریکا هم گفت: معمولا مذاکره با آمریکا موضوع جدیدی نیست، پیشتر هم صورت گرفته است و تصمیمات در این زمینه در بالاترین سطوح کشور انجام می گردد.

به گفته او؛ با این حال باید در نظر داشت که ایران میز مذاکره را ترک نکرد، کسی که میز را ترک کرد و از برجام خارج شد آقای ترامپ بود. مذاکره همواره در شرایط برابر بدون پیش شرط و با رعایت کرامت انسانی می تواند یکی از راه های کم هزینه و پر بازده برای حل مسایل باشد، به خصوص اگر طرفین منافع مشترکی هم داشته باشند.

خبرنگار: فریبا رحمانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 584

به "خوشحالم که ترامپ رفت، ادبیات او برای بشریت مفید نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشحالم که ترامپ رفت، ادبیات او برای بشریت مفید نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید