7 بازی لیگ برتر ایران که نباید آن ها را از دست داد

به گزارش مجله شهبازی، وقت انتقام فرا رسید. با شروع فصل تازه، کینه های شخصی که فراموش شده بود دوباره سر باز می کند. در همان هفته دوم، پرسپولیسی ها با شجاع و سیامک ملاقات خواهند کرد. در هفته چهارم، ماجرا های درگیری نکونام و پورموسوی در خوزستان زنده خواهد شد. هفته پنجم، روز ملاقات بیرانوند و یک یاغی با هواداران استقلال است. در ادامه، فکری و نکونام به هم خواهند رسید. حتما ماجرا های درگیری این دو پس از برد فولاد مقابل استقلالِ فکری را فراموش نکرده اید. تارتار - ساکت و ماجرای 2 میلیون بدهی برای رفتن به روانپزشکی هم از راه خواهد رسید. در هفته ماقبل پایانی، محمود فکری به زادگاهش سفر خواهد کرد که دلخوری های زیادی را در آن جا به جای گذاشته و در هفته پایانی هم زمان ملاقات مهدی رحمتی و علیرضا منصوریان می رسد؛ به یاد خنده های ملکی در برنامه 90.

7 بازی لیگ برتر ایران که نباید آن ها را از دست داد

هفته دوم/ تراکتور - پرسپولیس؛ شجاع و سیامک مقابل پرسپولیس

5 بازیکن این فصل پرسپولیس و 3 بازیکن تراکتور، سابقه بازی در تیم مقابل را دارند. تقابل این دو تیم، خصوصا شجاع خلیل زاده و سیامک نعمتی می تواند جذابیت ویژه ای داشته باشد. هواداران پرسپولیس همین ماه قبل برای عدم بازگشت شجاع، کمپین راه انداخته بودند.

هفته چهارم/ استقلال - استقلال خوزستان؛ یا جای من یا جای تو!

بعد از برد فولاد مقابل نفت آبادان، سیروس پورموسوی سرمربی فعلی استقلال خوزستان گفته بود: به شما قول می دهم از امشب با تمام وجود مقابل نکونام می ایستم و اجازه نمی دهم او در این استان مربیگری کند، چون به من که فرزند خوزستان هستم توهین کرد. نکونام در ابتدای فصل بعد، جایی روی نیمکت فولاد نداشت و این تیم با عبدالله ویسی فصل را شروع کرده بود. حالا در هفته چهارم، این دو برای اولین بار پس از آن روز روبه روی هم قرار خواهند گرفت.

هفته پنجم/ استقلال - پرسپولیس؛ بیرانوند و یاغی به استقلال رسیدند!

رفتار عجیب علیرضا بیرانوند پس از برد در لیگ، هواداران استقلال را عصبانی کرده بود. اتفاقی که فینال جام حذفی را تحت تاثیر قرار داده بود. با خاتمه فصل، علیرضا بیرانوند ضمن دلخوری از مدیران تیمش، به استقلال نزدیک شده بود، اما در خاتمه باز هم پرسپولیس را انتخاب کرد. اتفاقی که هواداران استقلال را بیشتر از همیشه، علیه بیرانوند کرده. همچنین پرسپولیس، یک استقلالی را هم خریده؛ مسعود ریگی.

هفته ششم/ هوادار - استقلال؛ فقط به شما کارکشته بازی یاد داده!

محمود فکری در دومین حضورش به عنوان سرمربی روی نیمکت استقلال، بازی را به فولادِ نکونام باخت. در خاتمه بازی، فکری جملاتی زشت و باورنکردنی را خطاب به نکونام گفت. فکری مدتی قبل در گفت وگویی تلویزیونی، گفت که از بیان آن صحبت ها پشیمان نیست.

هفته 13/ مس رفسنجان - ملوان؛ 2 میلیونم را بده تا به روانپزشکی بروم!

در هفته خاتمهی فصل قبل، بین مربیان هوادار و ذوب آهن درگیری به وجود آمد. تارتار در کنفرانس مطبوعاتی گفته بود: مربیان باید تست های روانشناسی را پشت سر بگذارند تا مجوز بگیرند. در ابتدای فصل هم گفتم که جای تست روانشناسی برای مربیان خالی است. ساکت الهامی، سرمربی حریف هم در جواب تارتار گفته بود: از سال 1381 که دلار 1200 تومان بود، دو میلیون تومان به من بدهکار است. من هم از روانشناسی وقت گرفتم و باید ماهی یک بار به روانشناسی بروم. تارتار این پول را بدهد تا به مطب روانشناس بروم. زشت است به کلانتری برویم. ممنون می شویم تارتار پول ما را بدهد.

هفته 14/ هوادار - نساجی؛ وقتی که فکری برای بدهی مجبور به فروش خانه اش شد!

زمانی که پیشنهاد استقلال به محمود فکری رسید، او در آستانه فصل تازه قراردادش را یک طرفه با استقلال فسخ کرد. فکری آن زمان گفته بود که اگر در شکایت نساجی محکوم شود هم حاضر است خانه اش را بفروشد. در رای کمیته انضباطی هم محمود فکری به پرداخت 21 میلیارد ریال به نساجی محکوم شد. مدیران نساجی طلب شان را به فکری بخشیدند، اما بعید است که هواداران این تیم، سرمربی سابق شان را ببخشند.

هفته 15/ فولاد - نساجی؛ خنده های ملکی در برنامه 90!

در اوایل لیگ هفدهم بود که مدیرعامل استقلال در برنامه نود حاضر شد تا نسبت به عملکرد ضعیف استقلال پاسخگو باشد. در این برنامه مهدی رحمتی صحبت های علیرضا منصوریان را رد کرد تا دلخوری شدیدی بین این دو به وجود بیاید. هر چند که بعد ها دو طرف همدیگر را در آغوش گرفتند و آشتی کردند، اما چه کسی است که حساسیت تقابل این دو آگاه نباشد.

منبع: فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 22 تیر 1402 بروزرسانی: 22 تیر 1402 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1544

به "7 بازی لیگ برتر ایران که نباید آن ها را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 بازی لیگ برتر ایران که نباید آن ها را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید