آشنایی با گونزالو مارتینز؛ ستاره آرژانتینی النصر مقابل بهترین خط دفاع آسیا

به گزارش مجله شهبازی، خبرگزاری خبرنگاران- مهاجم آرژانتینی النصری ها که در بازی های اخیر این تیم حضور داشته، قطعا یکی از گران ترین بازیکنانی است که در لیگ قهرمانان آسیا 2020 به میدان رفت.

آشنایی با گونزالو مارتینز؛ ستاره آرژانتینی النصر مقابل بهترین خط دفاع آسیا

از سفر با مسافرت به پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش خبرنگاران، در حالی که مدیران ایرانی این روزها در بازار جابجایی به دنبال جذب بهترین بازیکنان با قیمت های به صرفه هستند در عربستان، مدیران تیم النصر اخیرا بازیکنی آرژانتینی را به تیم خود اضافه کردند که دقیقا 16.36 میلیون یورو برای این تیم آب خورد! این رقم به گونه ای عجیب است که اگر بخواهیم تمام هزینه های دو باشگاه عظیم پایتخت برای حضور در بازار جابجایی را با هم جمع ببندیم باز هم به این رقم عجیب که عربستانی ها برای یک بازیکن خود هزینه کردند نزدیک هم نمی گردد.

16 میلیون و 360 هزار یورو به پول امروز ایران یعنی 556 میلیبارد تومان که هر چقدر هم استقلال، پرسپولیس، فولاد، سپاهان و تراکتور ولخرجی نموده باشند، باز هم سقف پرداختی شان به این رقم نمی رسد. رقمی که النصر به باشگاه امریکایی پرداخته تا گونزالو را به خدمت بگیرد، از هزینه های یک فصل تیم های اول تا پنجم لیگ برتر ایران هم بیشتر است.

اما گونزالو مارتینز کیست؟ مهاجم 172سانتی متری که حدودا یک ماهی است به النصر عربستان پیوسته و در بازی های این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در دوحه به میدان رفت. البته هرچند مارتینز از شش دیداری که برای النصری ها به میدان رفت تا به امروز توانسته یک گل به ثمر برساند و یک پاس گل نیز بدهد اما به خوبی می داند که از نظر روی ویتوریا، سرمربی پرتغالی تیم النصر، مهاجمی مکمل برای عبدالرزاق حمدالله به حساب می آید و به این ترتیب حضور او در این تیم باعث قوی تر شدن خط حمله النصر شد.

مارتینز 27 ساله پیش از این به تیم ملی آرژانتین نیز دعوت شده بود و سه بازی نیز برای این تیم به میدان رفت. او در سال 2015 با حضور در تیم ریورپلات آرژانتین چهره شد و پس از قهرمانی با این تیم در جام لیبرتادورس هم به عنوان بهترین بازیکن سال آرژانتین و هم به عنوان بهترین بازیکن سال آمریکای جنوبی در سال 2018 انتخاب شد و در نهایت سال 2019 به تیم آتلانتا یونایتد آمریکا پیوست و ماه پیش نیز با قراردادی 16.4 میلیون یورویی از آتلانتا یونایتد راهی تیم النصر عربستان شد. این بازیکن یکی از ستاره های النصر در بازی فردا مقابل پرسپولیس خواهد بود.

النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در گروه چهارم قرار داشت. جایی که تیم های قدرتمند السد قطر، العین امارات و سپاهان ایران حضور داشتند. النصر در هفته نخست برابر السد با نتیجه 2-2 متوقف شد اما در هفته دوم با نتیجه 2 بر 1 العین امارات را شکست داد. عربستانی ها پس از کرونا در هفته سوم و چهارم با نتایج 2-0 سپاهان را شکست دادند و در هفته پنجم برابر السد قطر متوقف شدند و در هفته آخر نیز با نتیجه 1 بر 0 مغلوب العین امارات شدند.

النصر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر التعاون عربستان نهاده شد که 1 بر 0 پیروز شد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. عربستانی ها در مرحله یک چهارم نهایی باز هم به تیمی از عربستان خوردند و این بار 2 بر 0 الاهلی را شکست دادند و به نیمه نهایی رسیدند. از مهم ترین بازیکنان النصر می توان از عبدالرزاق حمدلله و گونزالو مارتینز نام برد. باید دید که پرسپولیس ایران برابر این تیم قدرتمند عربستانی چه خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 515

به "آشنایی با گونزالو مارتینز؛ ستاره آرژانتینی النصر مقابل بهترین خط دفاع آسیا" امتیاز دهید

3 کاربر به "آشنایی با گونزالو مارتینز؛ ستاره آرژانتینی النصر مقابل بهترین خط دفاع آسیا" امتیاز داده اند | 4.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با گونزالو مارتینز؛ ستاره آرژانتینی النصر مقابل بهترین خط دفاع آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید