گازرسانی به 200 روستای کوهستانی و صعب العبور

به گزارش مجله شهبازی، مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: در سال گذشته گازرسانی به 200 روستا در مناطق کوهستانی و صعب العبور استان انجام شده است.

گازرسانی به 200 روستای کوهستانی و صعب العبور

به گزارش خبرنگاران لرستان: کرم گودرزی اضافه کرد: این امر موجب افزایش 9 درصدی نفوذ گازرسانی روستایی در سال 99 گشت.

گودرزی گفت: اجرای 82 درصدی برنامه گازرسانی به واحدهای صنعتی، کشاورزی و فراوریی مشمول مصوبه شورای اقتصاد در سال 99 و کسب رتبه سوم در بین شرکت های گاز استانی از مهم ترین عملکرد شرکت گاز استان لرستان در تحقق شعار جهش فراوری برشمرد.

وی با تاکید بر اهمیت گازرسانی به صنایع اعلام کرد: با افزایش 400 درصدی ایجاد زیرساخت گازرسانی برای جایگزینی گاز با سوخت مایع در بخش گازرسانی صنعتی تا به امروز گازرسانی به 860 واحد صنعتی به بهره برداری رسیده که تعداد 322 واحد آن در سال 1399 گاز دار شده اند.

مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان با اشاره به ضریب نفوذ گازرسانی شهری اضافه کرد: در سال گذشته 6 شهر استان بعنوان شهر سبز معرفی گشت و تنها شهر به جامانده استان شهر شول آباد که به علت وجود معارض عملیات گازرسانی آن مختل شده بود و با پیگیری بعمل آمده در سال 99 آغاز مجدد این عملیات کلید خورد و امید است با کوشش های شبانه روزی همکاران ، آخرین شهر لرستان نیز از این نعمت خدادادی بهره مند گردند.

گودرزی در ادامه تشریح عملکرد سال 99 به موضوع خسارت هایی که سیل به زیر ساخت های استان وارد نمود پرداخت و توضیح داد: این شرکت علاوه بر انجام ماموریت خود در گازرسانی و خدمات دهی به مشترکین اهتمام ویژه ای نسبت به بازسازی و مقاوم سازی شبکه ها و تاسیسات گازرسانی داشته و در این راستا 450 نقطه آسیب دیده از سیل را شناسایی و بازسازی کرده و همچنین بیش از 20 خط جایگزین جهت تاب آوری شبکه اجرا شده است.

گودرزی در ادامه به افتخارات کسب شده توسط شرکت گاز لرستان اشاره نمود و اضافه کرد: این شرکت در طول فعالیت خود پیروز به کسب افتخارات و گواهینامه های متعددی شده و در سال 99 نیز توانست پیروزیت هایی کسب نماید که از جمله می توان به اهدای تقدیرنامه استاندار برای عملکرد سال 99، کسب عنوان دستگاه برتر عمرانی و خدماتی استان در جشنواره شهید رجایی و تمدید 8 گواهینامه سیستم های مدیریتی را نام برد.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان در انتها با بیان اینکه بی شک با توجه به نامگذاری سال جاری به نام فراوری؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها باید بکوشیم که با کوشش و پیگیری مضاعف و برطرف موانع نسبت به انجام برنامه های مدون شده شرکت در سال 1400 اهتمام جدی داشته باشیم .

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 979

به "گازرسانی به 200 روستای کوهستانی و صعب العبور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گازرسانی به 200 روستای کوهستانی و صعب العبور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید