کینگدام هارتس 4 رسما رونمایی شد؛ اولین تریلر بازی را ببینید

به گزارش مجله شهبازی، از چند ماه پیش خبر داشتیم که شرکت بازی سازی اسکوئر انیکس قرار است به مناسبت سالگرد بیست سالگی سری بازی های کینگدام هارتس (Kingdom Hearts) مراسمی بلند و بالا برگزار کند. این مراسم دیروز در توکیو برگزار گردید و شرکت کنندگان آن که از مدت ها پیش برای حضور ثبت نام نموده بودند، حق عکس برداری حین این رویداد را نداشتند. مراسم که به انتها رسید، معلوم شد که حین این رویداد و کنفرانس برگزار گردیده، از چهارمین قسمت اصلی سری کینگدام هارتس رونمایی شده است. اسکوئر انیکس رسما با نمایش تریلری از کینگدام هارتس 4 (Kingdom Hearts IV) رونمایی کرد و گفت که توسعه بازی آغاز شده است.

کینگدام هارتس 4 رسما رونمایی شد؛ اولین تریلر بازی را ببینید

هواداران کینگدام هارتس که در ژاپن و مرنام سالگرد بیست سالگی مجموعه حضور نداشتند، به لطف تعدادی توییت از شرایط مرنام خبردار می شدند. یک ساعتی بود که مرنام شروع شده بود و چند عکس از داخل نمایشگاه به بیرون درز کردند. یکی از تصاویر، پوستر کاملا نوی از مجموعه را نشان می داد که پیش از شروع کنفرانس اصلی در محیط نمایشگاه نصب شده بود. این پوستر نو که به وسیله تتسویا نومورا، کارگردان و نویسنده سری، طراحی شده بود، یک جای خالی داشت. پس از اتمام این کنفرانس، تعیین شد که این جای خالی متعلق به کینگدام هارتس 4 بوده است.

رونمایی از کینگدام هارتس 4 به این علت بسیار تعجب آور است که داستان بلند و بالا و پیچیده این مجموعه با قسمت قبل یعنی کینگدام هارتس 3 به خاتمه رسیده بود. در نتیجه انتظار نداشتیم کینگدام هارتس 4 به این نام و به این شکل، با حضور سورا، رونمایی گردد. ساخت بازی های فرعی با شخصیت های مختلف مجموعه دور از فکر نبود، ولی کینگدام هارتس 4 با حضور سورا کاملا غافلگیرمان کرد.

[خطر اسپویل] کینگدام هارتس 4 در دنیای پس از مرگ اتفاق می افتد و می توانید در تریلر ببینید که دنیای پس از مرگ، در واقع دنیای ماست. این موضوع اساسا روی همه چیز بازی تاثیر گذاشته است و تغییر دیدگاه هنری بازی و سبک و سیاق طراحی های آن، نشان از این موضوع دارد که وارد یک دنیای دیگر شده ایم؛ دنیایی که کاملا با دنیای گذشته کینگدام هارتس فرق می نماید. [خاتمه اسپویل]

تتسویا نومورا طی مرنام گفته که او حتی قصد داشته تا این بازی نو را کاملا به شکل دیگری نام گذاری کند؛ یعنی حتی نام کینگدام هارتس را کنار بگذارند. طبق گفته نومورا، نام بازی Verum Rex بوده است و آن ها در استودیو هم کینگدام هارتس 4 را با این نام صدا می نمایند. با این حال، به علت حضور سورا در بازی، این تصمیم اتخاذ شده است تا نام کینگدام هارتس حفظ گردد. البته می توانید مطمئن باشید که فشار بخش مارکتینگ اسکوئر انیکس برای نام گذاری این بازی به کینگدام هارتس 4 عامل تاثیرگذارتری بوده است.

با توجه به خاتمه رسیدن قصه این سری، کینگدام هارتس 4 شروع یک خط داستانی کاملا نو برای مجموعه خواهد بود. حتی لوگوی بازی هم کاملا فرق نموده است و کینگدام هارتس 4 از یک فونت نو برای سری استفاده می نماید. تمام این ها به این موضوع اشاره دارند که می توانیم انتظار تغییرات بزرگی را داشته باشیم؛ تغییراتی که صد البته در تریلر و خود سورا به خوبی تعیین است.

نکته جالب درباره رونمایی بازی، نمایش آن با یک تریلر گیم پلی است که تعیینا فرایند آن را نشان می دهد. پیش از این تمام بازی های بزرگ اسکوئر با یک تریلر انیمیشنی معرفی شده بودند، اما می بینیم که هم کینگدام هارتس 4 و هم فاینال فانتزی 16 با یک تریلر گیم پلی به نمایش گذاشته شدند. طبق گفته اسکوئر انیکس، تریلر منتشر شده از کینگدام هارتس 4 روی آنریل انجین 4 ضبط شده است. با این حال، از زمان ساخت این تریلر، توسعه بازی به نسخه نوتر این موتور پایه یعنی آنریل انجین 5 منتقل شده است و بازی اصلی روی آنریل انجیل 5 اجرا خواهد شد. سازندگان بازی می گویند که این انتقال از آنریل انجین 4 به آنریل انجین 5 فرایند تازه و راحتی خواهند بود.

بدون شک گفتن این جمله و این موضوع که بازی را با نمایش یک تریلر گیم پلی معرفی نموده اند، با این هدف انجام شده که فکر نکنیم بازی ده سال دیگر می آید. کینگدام هارتس 3 در سال 2013 با یک انیمیشن رونمایی شد و توسعه بازی روی موتور پایه داخلی اسکوئر انیکس صورت می گرفت، اما پس از مسائل توسعه متعدد، به استفاده از آنریل انجین روی آوردند و ساخت بازی را از سر گرفتند تا اینکه نهایتا عرضه بازی به سال 2019 افتاد.

حرفی از پلتفرم ها زده نشده است، اما با توجه به گرافیک بازی و استفاده از آنریل انجین 5 می توانید مطمئن باشید که بازی برای کنسول های نسل نو ساخته می گردد و اگر فرایند عرضه کینگدام هارتس قبلی را در نظر بگیریم، هم روی ایکس باکس و هم روی پلی استیشن عرضه خواهد شد.

می توانید در ادامه تریلر رونمایی Kingdom Hearts IV و تصاویری از آن را ببینید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1329

به "کینگدام هارتس 4 رسما رونمایی شد؛ اولین تریلر بازی را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کینگدام هارتس 4 رسما رونمایی شد؛ اولین تریلر بازی را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید