چاقوکشی نیروهای امنیتی بحرین در حمله به منازل مسکونی!

به گزارش مجله شهبازی، خبرنگاران: نیروهای رژیم آل خلیفه برای متفرق کردن تظاهرات مردم در مناطق مختلف دست به اقدامات خشونت آمیز زدند.

چاقوکشی نیروهای امنیتی بحرین در حمله به منازل مسکونی!

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگار گروه رسانه های دیگر خبرنگاران، العالم نوشت؛ جمعیت وفاق بحرین اظهار داشت نیروهای آل خلیفه سیاست محاصره مناطق و توسل به زور را در برخورد با تظاهرکنندگان در پیش گرفته اند و در حال نقض حقوق بشر و مجازات جمعی مردم بحرین هستند.

نیروهای رژیم آل خلیفه طی این دو روز مانند همواره با موافقت رسمی مسئولان این رژیم، برای سرکوب معترضان بحرینی از سلاح های گرم و گازهای سمی استفاده کردند.

روز چهارشنبه گذشته بیش از 120 مورد تظاهرات در سالروز استقلال بحرین در مناطق مختلف این کشور برگزار گردید و نیروهای آل خلیفه در برخورد با تظاهرات مسالمت آمیز مردم بحرین ، به زور و خشونت متوسل شدند.

جمعیت وفاق بحرین همچنین بامداد امروز در صفحه خود در توئیتر، نیروهای رژیم آل خلیفه را به استفاده از سلاح سرد و چاقو در یورش به منازل شهروندان در منطقه الدیر متهم کرد.

بر اساس این گزارش، شاهدان عینی گفته اند که نیروهای امنیتی بحرینی در یورش به منازل شهروندان در منطقه الدیر سلاح سرد و چاقو در دست داشتند.

وفاق اضافه کرد: بعد از اعلام وقوع انفجار در منطقه الدیر از سوی وزارت کشور بحرین، نیروهای امنیتی به محاصره منطقه و یورش به منازل شهروندان و مجازات جمعی آنان اقدام کردند. مسئولان امنیتی همه ورودی های منتهی به روستاهای الدیر و السماهیج را بستند و ضمن محاصره منطقه، چندین ایست بازرسی ایجاد کردند.

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 154

به "چاقوکشی نیروهای امنیتی بحرین در حمله به منازل مسکونی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاقوکشی نیروهای امنیتی بحرین در حمله به منازل مسکونی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید