بازدیدهای ایکس با سر به زمین خورد!

به گزارش مجله شهبازی، دیجیاتو نوشت: طبق این آمار، تعداد بازدیدکنندگان ایکس از 6.4 میلیارد در ماه آگوست به 5.8 میلیارد در سپتامبر کاهش یافته است.

بازدیدهای ایکس با سر به زمین خورد!

شبکه اجتماعی ایکس اخیرا به علت تغییرات و سیاست های خود با نقدها زیادی از سوی کاربران و دولت ها روبرو شده است. اکنون داده های تازهی منتشر شده که نشان می دهد این شبکه اجتماعی تنها در ماه سپتامبر حدود 600 میلیون بازدیدکننده خود را از دست داده است.

داده های این گزارش براساس اطلاعات موجود در SimilarWeb به دست آمده است که شرایط بازدید بیشتر وب سایت ها را ردیابی می نماید. براساس آن، تعداد بازدیدکنندگان ایکس از 6.4 میلیارد در ماه آگوست به 5.8 میلیارد در سپتامبر کاهش یافته است. بنابراین ایلان ماسک از آن موقع تا به امروز حدود 10 درصد از بازدیدکنندگان پلتفرم خود را از دست داده است.

علاوه بر این، از 176 کشوری که در ماه سپتامبر کاربران آن از ایکس بازدید نموده اند، شاهد کاهش ترافیک 83 درصدی در روند بازدید آن ها هستیم. بعلاوه داده های گوگل ترندز (Google Trends) نشان می دهد که مقدار جستجو برای واژه Twitter از زمانی که ایلان ماسک مدیریت آن را برعهده گرفته است، به طور مداوم در حال کاهش بوده است. البته تغییر نام آن به ایکس می تواند در این زمینه نقش داشته باشد.

برنامه های آینده ایلان ماسک برای ایکس

باید دید این پلتفرم در آینده برای کسب بازدیدکنندگان بیشتر چه برنامه هایی خواهد داشت. با این حال، ایلان ماسک در چند وقت گذشته بیشتر روی جنبه های درآمدزایی شبکه اجتماعی ایکس کار نموده است.

اخیراً رویکرد تازهی برای ایکس اتخاذ شده بود که طبق آن، اگر کاربری بخواهد در کشورهای نیوزیلند و فیلیپین عضو ایکس (توییتر سابق) گردد، باید سالانه 1 دلار هزینه بپردازد. به باور این شبکه اجتماعی، این رویکرد می تواند باعث کاهش بات ها گردد. بعلاوه خود ماسک نیز به تازگی از اضافه شدن دو سطح اشتراکی تازه با هزینه های متفاوت و نمایش یا عدم نمایش تبلیغات خبر داده بود. البته ماسک در چند وقت گذشته مشغول کار روی سرویس استریم بازی پلتفرم خود نیز بوده است و این قابلیت می تواند بازدیدکنندگان بیشتر و به خصوص گیمرها را به ایکس جذب کند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 29 مهر 1402 بروزرسانی: 29 مهر 1402 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1571

به "بازدیدهای ایکس با سر به زمین خورد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدیدهای ایکس با سر به زمین خورد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید