پورموسوی: از مسئولان برگزاری مسابقات گله دارم، داوری مسئله ای نداشت و پنالتی ما صحیح بود

به گزارش مجله شهبازی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: امروز بازی با 15 دقیقه تأخیر برگزار گردید و نمی دانم با این شرایط داریم به کجا می رویم.

پورموسوی: از مسئولان برگزاری مسابقات گله دارم، داوری مسئله ای نداشت و پنالتی ما صحیح بود

به گزارش خبرنگاران، سیداکبر پورموسوی در نشست خبری بعد از ملاقات تیمش مقابل شهر خودرو گفت: ابتدا باید از مسئولان برگزاری مسابقات گله ای داشته باشم. 20 سال از لیگ حرفه ای ما می گذرد، ولی هفته گذشته بدون درنظر دریافت سلامتی بازیکنان بازی ما مقابل پرسپولیس برگزار گردید و اصلاً به جان انسان ها توجه نکردند و بازی را انجام دادند. امروز به خاطر یگان ویژه بازی با 15 دقیقه تأخیر برگزار می گردد و نمی دانم با این شرایط داریم به کجا می رویم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی ادامه داد: شرایط برای هر دو تیم بود و فرقی نمی کرد. اینکه در رختکن بمانیم و بگویند بازی ممکن است برگزار نگردد، عجیب است. بازیکنان تمرین و بدن های شان را گرم نموده اند. تیم ها هزینه نموده اند، ولی این شرایط جای تأسف دارد. امیدوارم بعد از این شاهد این حرکات نباشیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره بازی گفت: خدا را شکر می کنیم که از این بازی تک امتیاز را گرفتیم. در نیمه دوم برخلاف جهت بازی در حال باخت بودیم و خدا را شکر توانستیم در دقایق پایانی به گل برسیم و دیدید که در دقیقه 95 نیز یک فرصت خیلی خوب را از دست دادیم.

وی اشاره نمود: از بازیکنانم تشکر می کنم که توانستند بعد از دریافت گل آرامش شان را حفظ نمایند و بحث تاکتیکی را رعایت نمایند و بازی باخته را با مساوی عوض نمایند.

پورموسوی درباره داوری این بازی یادآور شد: فکر نمی کنم داوری در این بازی مشکل خاصی داشته باشد. صحنه پنالتی هم شک نکنید پنالتی بود.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان درباره اینکه بازیکنان این تیم در یک صحنه بازی جوانمردانه را رعایت کردند، توضیح داد: با اینکه در بازی عقب بودیم فیرپلی کردیم. باید دست به دست هم دهیم تا اتفاقاتی که در هفته دوم رخ داد، دیگر تکرار نگردد. همانطور که آقای فکری اشاره نمود ما همه شیعه هستیم و این مسائل را باید رعایت کنیم. حتی اگر ببازیم فقط در یک بازی شکست خورده ایم و فکر می کنم سه امتیاز ارزش این چیز ها را نداشته باشد.

وی اضافه نمود: با توجه به اینکه زمان بازی قبلی تا این بازی کم بود شرایط برای ما سخت بود. در بازی قبل زیر باران بازی کردیم و شکست خورده بودیم، ولی سعی کردیم از لحاظ روحی و روانی تیم را آماده کنیم و فقط روز سه شنبه تمرین کامل داشتیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 632

به "پورموسوی: از مسئولان برگزاری مسابقات گله دارم، داوری مسئله ای نداشت و پنالتی ما صحیح بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی: از مسئولان برگزاری مسابقات گله دارم، داوری مسئله ای نداشت و پنالتی ما صحیح بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید