اشاره AFC به فاصله 12 امتیازی پرسپولیس با رقبا و شیوع کرونا در لیگ ایران

به گزارش مجله شهبازی، سایت AFC نوشت به نظر می رسد تنها مسئله در لیگ برتر ایران، زمان قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس مسئله مهم است.

اشاره AFC به فاصله 12 امتیازی پرسپولیس با رقبا و شیوع کرونا در لیگ ایران

به گزارش خبرنگاران، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، گزارشی درباره هفته گذشته مسابقات لیگ کشورهای ازبکستان، ایران و تاجیکستان منتشر کرد.

در بخشی از گزارش آمده است: در فاصله هفت هفته تا خاتمه مسابقات و با 12 امتیاز بیشتر از نزدیک ترین رقیبان، به نظر می رسد مسئله این است که پرسپولیس، چه زمانی به چهارمین سال متوالی به قهرمانی لیگ برتر می رسد.

کارت قرمز کمال کامیابی نیا در نیمه اول هم نتوانست مانع تیم یحیی گل محمدی گردد و تنها گل مهدی ترابی در دقیقه 66، پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر شاهین بوشهر را تثبیت کرد.

تساوی بدون گل مقابل سایپا، شانس سپاهان برای دریافت مدافع عنوان قهرمانی را کاهش داد و شهر خودرو هم با رجحان خارج از خانه مقابل گل گهر، با تفاضل گل کمتر به صندلی سوم جدول رسید.

در حالی که به نظر می رسد مبارزه برای قهرمانی، یکطرفه پیش می رود، فوتبال ایران تحت تاثیر ویروس کووید19 است و دو ملاقات با ابتلای بازیکنان زیادی از استقلال و فولاد خوزستان به کرونا به تعویق افتاد. سازمان لیگ فوتبال ایران پیش تر اعلام نموده بود اگر تست کرونای پنج بازیکن از تیمی مثبت گردد، ملاقاتهای این تیم به زمان دیگری موکول می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 392

به "اشاره AFC به فاصله 12 امتیازی پرسپولیس با رقبا و شیوع کرونا در لیگ ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشاره AFC به فاصله 12 امتیازی پرسپولیس با رقبا و شیوع کرونا در لیگ ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید