تحلیل رضایی از عملکرد نمایندگان؛ کار عظیم تراکتور، عملکرد خوب استقلال و شخصیت بالای سوپرسپولیس!

به گزارش مجله شهبازی، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران در ارزیابی اش از عملکرد چهار نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا 2021 به تمجید ویژه از شاگردان گل محمدی پرداخت.

تحلیل رضایی از عملکرد نمایندگان؛ کار عظیم تراکتور، عملکرد خوب استقلال و شخصیت بالای سوپرسپولیس!

جهت دریافت مشاوره خدمات تعرفه طراحی تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

رحمان رضایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره عملکرد تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا 2021، گفت: به طور کلی بازی های خوبی از تیم های ایرانی شاهد بودیم و باشگاه های ما عملکرد پیروزی داشتند. پرسپولیس با اعتماد به نفسی که در چند سال اخیر به دست آورده و همواره جزو تاپ های آسیا بوده، با اقتدار کارش را ادامه می دهد و به همین علت بهترین عملکرد را در بین تیم های ایرانی داشت.

باید پرسپولیس را سوپرسپولیس بنامیم

بازیکن پیشین پرسپولیس افزود: این تیم شخصیت خیلی قوی در فوتبال آسیا پیدا نموده است. این اتفاق را نباید تصادفی و کم ارزش بدانیم. پرسپولیس تیمی یکدست است و ستاره آنچنانی ندارد و همه بازیکنان در یک سطح هستند. هر بازیکنی که به پرسپولیس اضافه می گردد بهترین نمایش را دارد و این نشان می دهد شخصیت تیم بسیار قوی است. با این شرایط ایده آل باید اسم پرسپولیس را سوپرسپولیس (به معنی پرسپولیس کامل) بگذاریم.

پرسپولیس یک اَبَر تیم در سطح آسیاست

رحمان رضایی که سال ها سابقه در سری A ایتالیا را در کارنامه دارد، اعلام کرد: شخصیت تیمی خیلی مهم است و الان پرسپولیس به آن دست پیدا نموده است. این تیم در مسابقات داخلی و آسیایی، هم خوب دفاع و هم خوب حمله می نماید. پرسپولیس در ضدحملات فوق العاده سرعتی است و این مسائل باعث شده کار برای هر حریفی سخت باشد. پرسپولیس همه فاکتورها برای اینکه یک ابر تیم در آسیا باشد را دارد.

پرسپولیس روح تیمی بزرگی دارد

وی گفت: پرسپولیس بدون حضور بازیکن خارجی آنچنانی، روح تیمی بزرگی دارد و می تواند سال جاری حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. این تیم در انگیزه برای پیروزی سیری ناپذیر است و هر بازیکنی که به تیم می آید این روح تیمی به او هم اضافه می گردد. شهریار مغانلو را ببینید که در کوران مسابقات به تیم ملحق شده و الان جزو بهترین هاست.

استقلال می توانست بهتر باشد

بازیکن پیشین تیم ملی ایران در مورد عملکرد سایر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان، مطرح کرد: استقلال هم در این مسابقات عملکرد خوبی داشت، هرچند من فکر می کنم این تیم می توانست بهتر هم باشد ولی به هرحال با برد مقابل الشرطه توانست به مرحله بعدی راه پیدا کند.

صعود تراکتور کار بزرگی بود

وی یادآور شد: تراکتور با صعود به دور بعد یک رکورد برای خودش ثبت کرد. هر چند صعود تراکتور با اگر و اما بود ولی این تیم بدون شکست مسابقات را پشت سر گذاشت و باید به رسول خطیبی و بازیکنان و طرفداران تراکتور تبریک گفت. این تیم بازیکنان با تجربه خوبی دارد و صعود به دور دوم کار بزرگی بود.

بازیکنان فولاد کم تجربه بودند

کارشناس فوتبال ایران، درباره عملکرد فولاد اعلام کرد: فولاد نتوانست خودش را آنطور که باید، نشان بدهد. شاید عدم صعود این تیم، به این دلیل بود که بازیکنان با تجربه در سطح لیگ قهرمانان را در اختیار نداشت. آغاز خوب و خاتمه بد این تیم برای همین کم تجربگی بازیکنان بود. نکونام مربی جوانی است و تجارب خوبی در این مسابقات کسب نموده و امیدوارم در ادامه پیروز باشد.

صعود 3 تیم اعتبار ایران را بالا می برد

سرمربی پیشین ذوب آهن گفت: خوشحالیم برای فوتبال ایران که سه تیمش به دور حذفی لیگ قهرمانان، صعود کردند. این موضوع باعث بالا رفتن اعتبار فوتبال ایران در آسیا می گردد و امیدواریم بازهم این پیروزیت ها ادامه داشته باشد.

قهرمانی در آسیا قابل پیش بینی نیست

رضایی راجع به اینکه آیا سال جاری تیمی از ایران می تواند طلسم قهرمانی در آسیا را بشکند، به خبرنگاران گفت: برای قهرمانی نمی توان به این زودی قضاوت کرد، چون بازی ها رفته رفته سخت تر می شوند. پیش بینی می کنم پرسپولیس با این تمرکز و اقتدار کار سختی در ادامه و حداقل بازی اول حذفی اش مقابل استقلال تاجیکستان نخواهد داشت. شرایط به گونه ای است که همه تیم های آسیایی از پرسپولیس حساب می برند. تجربه 2 فینال در 3 سال گذشته چیز کمی نیست، البته که حریف را هم نباید دست کم گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 893

به "تحلیل رضایی از عملکرد نمایندگان؛ کار عظیم تراکتور، عملکرد خوب استقلال و شخصیت بالای سوپرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحلیل رضایی از عملکرد نمایندگان؛ کار عظیم تراکتور، عملکرد خوب استقلال و شخصیت بالای سوپرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید