سوت ازسرگیری لیگ برتر با جدال فولاد و استقلال، دوئل نکونام و مجیدی در اهواز

به گزارش مجله شهبازی، تیم های فولاد و استقلال در شرایطی آغازکننده لیگ برتر هستند که این مسابقه تقابل تفکرات نکونام و مجیدی در قامت سرمربی است.

سوت ازسرگیری لیگ برتر با جدال فولاد و استقلال، دوئل نکونام و مجیدی در اهواز

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، سوت ازسرگیری رقابت های فوتبال ایران ساعت 21 امشب در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز زده می شود و تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران در چارچوب دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می فرایند.

رقابت های لیگ فوتبال در ایران به دلیل همه گیری ویروس کرونا نزدیک به چهار ماه تعطیل بود و با تلاش های ستاد مقابله با کرونا در ورزش و سازمان لیگ فوتبال، مسابقات از سر گرفته خواهد شد. آغاز دوباره لیگ برتر باعث می شود تا خون جدیدی به رگ های فوتبال ایران جاری شود و در هفته های آینده آهسته آهسته تنور مسابقات داغ شود.

تیم های فولاد و استقلال در شرایطی به مصاف یکدیگر می فرایند که هر دو تیم نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز مسابقه دارند. فولاد 33 امتیازی در رده ششم جدول رده بندی ایستاده و در صورت پیروزی مقابل استقلال می تواند با این تیم 36 امتیازی، هم امتیاز شود و امیدش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا زنده بماند. در طرف مقابل استقلال در صورت کسب پیروزی در خانه حریف 39 امتیازی می شود و فاصله اش با پرسپولیس صدرنشین به هشت امتیاز کاهش پیدا می کند.

دو تیم در شرایطی به مصاف هم می فرایند که غایبانی در این مسابقه دارند. استقلال که پس از تعطیلی مسابقات مصدومانش به شرایط بازی برگشته بودند در یک ماه اخیر که تمرینات آغاز شده و بازی های محبت آمیز برگزار می شود، باز هم مصدومانی را در ترکیب خود می بیند. مرتضی تبریزی و رضا آذری رباط صلیبی پاره کرده و فصل را از دست داده اند. داریوش شجاعیان و محسن کریمی که قبلاً با پارگی رباط صلیبی روبرو شده بودند، هنوز به شرایط مسابقه نرسیده اند. شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی و میلاد زکی پور نیز در شرایطی با استقلال به اهواز رفته اند که به احتمال زیاد در ترکیب اصلی قرار نمی گیرند. در سمت مقابل فولاد آیاندا پاتوسی هافبک خلاق آفریقایی خود را به دلیل ویروس کرونا که پروازها را محدود کرده و این بازیکن نتوانسته از آفریقای جنوبی به ایران بازشود و در ترکیب تیمش حضور ندارد.

تیم های استقلال و فولاد در شرایطی به مصاف هم می فرایند که در چهار دیدار اخیر استقلال سه مرتبه برنده شده و یک بازی نیز با تساوی به انتها رسیده است. از نکات جالب بازی امروز رویارویی جواد نکونام و فرهاد مجیدی روی نیمکت دو تیم در قامت سرمربی است. هر دو بازیکن سابقه بستن بازوبند کاپیتانی استقلال را دارند. اگرچه مجیدی چهره محبوب تری نزد طرفداران آبی پوش است و عملاً طرفداران استقلال دوست دارند تا او پیروز باشد و پیروزی دیگری برای تیمشان رقم بزند، در واقع می توان گفت مصاف نکونام و مجیدی، دوئل کاپیتان های پیشین باشگاه استقلال محسوب می شود.

دیدار رفت دو تیم با تساوی یک - یک به انتها رسیده و دو تیم قبل از تعطیلی مسابقات در هفته آخر نتایج متفاوتی گرفته اند. فولاد پیروز به شکست شاهین بوشهر شد و استقلال مقابل گل گهر سیرجان شکست خورد.

4048/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 357

به "سوت ازسرگیری لیگ برتر با جدال فولاد و استقلال، دوئل نکونام و مجیدی در اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوت ازسرگیری لیگ برتر با جدال فولاد و استقلال، دوئل نکونام و مجیدی در اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید