تور ارزان فرانسه: پناهجویانی که از کانال مانش عبور نمایند به فرانسه بازگردانده می شوند

به گزارش مجله شهبازی، نخست وزیر انگلیس توافقنامه ای را میان لندن و پاریس پیشنهاد داد که در آن پناهجویانی که از کانال مانش عبور نمایند، به فرانسه بازگردانده می شوند.

تور ارزان فرانسه: پناهجویانی که از کانال مانش عبور نمایند به فرانسه بازگردانده می شوند

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، در حالی که تنش ها میان فرانسه و انگلیس در ماه های اخیر به علت پروتکل ایرلند شمالی و حقوق ماهیگیری در منطقه ها دریایی مورد اختلاف افزایش یافته است، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس توافقنامه دوجانبه ای را میان لندن و پاریس پیشنهاد داد که براساس آن پناهجویانی که از کانال مانش عبور می نمایند، مجدداً به فرانسه بازگردانده می شوند.

نخست وزیر انگلیس در یادداشتی در توییتر خود توافقنامه دوجانبه ای را به امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه پیشنهاد داد که در مورد 5 اقدامی است که این دو کشور اروپایی باید اتخاذ نمایند تا به ادعای جانسون مانع از قربانی شدن پناهجویان بیشتر در کانال مانش شوند.

بوریس جانسون در این یادداشت 3 صفحه ای پیشنهاد داد پناهجویای که از کانال دریایی انگلیس عبور می نمایند، مجدداً به فرانسه بازگردانده شوند، جانسون بعلاوه میخواهد توافق مشابهی را با کشور های اتحادیه اروپا امضا کند.

پیش از این خبرگزاری فرانسه اظهار داشت ماهیگیران فرانسوی قصد دارند امروز (آدینه) کانال مانش را مسدود نموده و اجازه عبور و مرور کشتی و قایق ها را ندهند.

دفتر نخست وزیر انگلیس پیش از این مدعی شده است: جانسون و مکرون برای ممانعت از ورود مهاجران غیرقانونی به وسیله کانال مانش به توافق رسیده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1178

به "تور ارزان فرانسه: پناهجویانی که از کانال مانش عبور نمایند به فرانسه بازگردانده می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: پناهجویانی که از کانال مانش عبور نمایند به فرانسه بازگردانده می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید