واکنش ساترا به نقدها مهدویان درباره سریال زخم کاری

به گزارش مجله شهبازی، معاون ساترا با انتشار توییتی درباره یادداشت انتقادی محمدحسین مهدویان توضیح داد: هم پلتفرم داخلی را حمایت می کنیم و هم دیده بان چارچوب های فرهنگی کشور هستیم.

واکنش ساترا به نقدها مهدویان درباره سریال زخم کاری

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، پس از انتشار یادداشت انتقادی محمدحسین مهدویان کارگردان سریال زخم کاری درباره سانسورهای اجرا شده روی سریال از طریق سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر(ساترا)، علی سعید معاون کاربران و تنظیم گری اجتماعی ساترا با انتشار رشته توییتی به این موضوع واکنش نشان داد:

هم پلتفرم داخلی را حمایت می کنیم و هم دیده بان چارچوب های فرهنگی کشور هستیم.

با شروع پخش سریال #زخم-کاری، شاهد انتقاد هایی از دو سوی طیف بودیم. بخشی از دغدغه مندان فرهنگی معتقد به توقیف سریال بودند که برای رسیدن به آن فعالیت های رسانه ای و رایزنی هایی هم انجام دادند.

بخش دیگری هم معتقد بودند سریال تولید شده می بایست بدون هیچگونه بازبینی پخش شود. حفظ تعادل میان این دو طیف اقدامی سخت و پیچیده است. در ماجرای زخم کاری، اقدام وزارت ارشاد در شکایت به دادسرای فرهنگ و رسانه برای توقیف سریال مذکور، مسأله را پیچیده تر از قبل کرد.

با وجود همه سنگ اندازی های اجرا شده بر تصمیم خود مبنی بر پخش سریال اصرار کردیم. اصل عملکردی ساترا حمایت از تصمیماتی است که حاصل فرایند های حرفه ای و کارشناسی است.

همانطور که در موضوع شکایت وزارت ارشاد از انتشار سریال زخم کاری برغم صدور پروانه ساخت، مدیران ساترا هزینه دادگاهی شدن را با هدف حمایت از پلتفرم های داخلی می پردازند، انجام برخی از اصلاحات که در فرایند کارگزاری محتوایی و بازبینی آن تایید شده، بخشی از رویکرد حرفه ای و فرهنگی ساترا است

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1004

به "واکنش ساترا به نقدها مهدویان درباره سریال زخم کاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ساترا به نقدها مهدویان درباره سریال زخم کاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید