نمادهای شاخص ساز فرایند بازار را تغییر دادند

به گزارش مجله شهبازی، در حالی که شاخص کل بورس نیمه اول معاملات امروز را با سیر نزولی شروع نموده بود در انتها نیمه دوم معاملات با رشد مثبت 2 هزار واحدی، به رقم 1 میلیون و 815 هزار واحد رسید.

نمادهای شاخص ساز فرایند بازار را تغییر دادند

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، معاملات بازار بورس از امروز در دو نیمه انجام شد که در دقایق ابتدایی نیمه نخست، بازار تحت هیجان فرایند نزولی روز های اخیر، با افت شاخص روی 1 میلیون و 704 هزار واحد ایستاد؛ اما در ادامه و تا سرانجام نیمه اول معاملات در ساعت 12:15 دقیقه، بازار فرایند صعودی با شیب ملایم را در پیش گرفت و شاخص کل به رقم 1 میلیون و 801 هزار واحد افزایش یافت.

همزمان با شروع نیمه دوم معاملات، شاخص کل بورس با شیب تند، سیر صعودی را ادامه داد و در سرانجام این جلسه معاملاتی، شاخص کل در صندلی 1 میلیون و 815 هزار واحدی ایستاد.

14 میلیون و 818 هزار سهم در معاملات امروز جابه جا شد و ارزش معاملات نیز 16 هزار میلیارد تومان تخمین زده می گردد. 1 میلیون و 513 هزار فقره معامله ثبت شد و ارزش کل بازار هم به رقم 6،700 هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

شستا، فولاد و فملی نیز با تأثیرگذاری به ترتیب 5 هزار، 4 هزار و 800 و 3 هزار و 600 واحدی، از اصلی ترین نماد های اثرگذار در رشد امروز شاخص کل بورس در بخش دوم معاملات امروز بودند.

بیشترین صف خرید در معاملات امروز به نماد شستا با تقاضای 159 میلیون سهمی و بیشترین صف فروش نیز به نماد ثشاهد با عرضه 50 میلیون سهمی اختصاص داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 451

به "نمادهای شاخص ساز فرایند بازار را تغییر دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمادهای شاخص ساز فرایند بازار را تغییر دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید