انتخاب فرودگاه CSIA بمبئی به عنوان بهترین فرودگاه جهان
به گزارش مجله شهبازی، فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی (CSIA) در بمبئی به افتخار جدیدی در عرصه کیفیت خدمات رسانی به مشتری دست یافت.
شورای بین المللی فرودگاه ها (ACI) امروز اظهار داشت که فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی (CSIA) که از طریق GVK MIAL اداره و مدیریت می شود، به عنوان برترین فرودگاه در مراسم جوایز کیفیت خدمات فرودگاهی 2017 (ASQ) در زمینه تجربه مشتری معرفی گشت.
این جایزه که بر اساس نظرات میلیون ها مسافری که در نظرسنجی انجام شده از طریق ACI، انجمن تجاری متشکل از 1953 فرودگاه عضو در 176 کشور اهدا می شود، نشان دهنده برتری فرودگاه بمبئی در پارامترهای خدماتی است که در راستای برآورده سازی نیازهای مسافران انجام می شود.
مسافران در همه فرودگاه های بین المللی در یک نظرسنجی که بخشی از برنامه جهانی ACI بود شرکت کرده و نظرات شان را در مورد 34 شاخص عملکردی مهم، شامل دسترسی به فرودگاه، بازرسی، نظارت امنیتی، سرویس های بهداشتی، فروشگاه ها و رستوران ها اظهار داشتند.
این دستاورد که بزرگ ترین موفقیت در صنعت حمل و نقل هوایی به شمار می آید، مدرکی دال بر تعهد غیرقابل انکار GVK MIAL نسبت به انجام عملیات با رویکردی است که تضمین کننده کارآیی، ایمنی و اطمینان باشد. این جایزه، تلاش های شرکت برای ارائه محیطی در سطح جهانی برای همه مسافرانی که از این فرودگاه ترانزیت می شوند، را ثابت می کند.
دکتر ردی، موسس و رئیس GVK، در این مراسم گفت:
ما مفتخریم که این جایزه را دریافت می کنیم. در سال 2007، زمانی که عملیات کامل فرودگاه را به دست گرفتیم، امتیاز ASQ ما 3.53 بود و طی ده سال توانستیم آن را به 4.99 از 5 برسانیم. این نشان دهنده کیفیت خدمات ارائه شده در سال 2017 به بیش از 46,000,000 (چهل و شش میلیون) مسافر از طریق 300,000 (سیصد هزار) نفر از کارکنان فرودگاه، شامل CISF، گمرک، تیم های مهاجرت، کارکنان خطوط هوایی، گروه های F & B و فروش، واحدهای تعمیر و نگهداری و کارمندانی است که ماموریت دارند کیفیت خدمات را همچنان افزایش دهند.
دکتر ردی اضافه کرد:
ما همچنان تلاش خواهیم کرد که تا در سرویس های فنی خود نوآوری ایجاد کنیم تا لحظاتی لذت بخش برای مسافران خود فراهم سازیم.
GVK MIAL به تلاش های خود ادامه می دهد تا جایگاه CSIA را در میان برترین فرودگاه های جهان تثبیت کند. سیر تکاملی CSIA در زمینه خدمات رسانی، عملکرد و انجام عملیات ها باعث شده است که آن تبدیل به همراهی پویا در مسافرت شود که ذینفعان آن به یک میزان گرامی هستند.
CSIA، با ارائه امکاناتی در سطح جهانی به مسافران، شامل موزه نو GVK Jaya he، همچنان تلاش می کند تا سفر را به تجربه ای مطلوب و غنی بدل سازد.
منبع: کجارو / travelandtourworld.com