مرگ مرموز سرمایه دار زن ترک در کشتی کروز

به گزارش مجله شهبازی، بر اساس گزارش رسانه های ترکیه یک مالک ثروتمند امپراتوری جواهرات تیفانی در ترکیه ماه گذشته در حالی که بمناسبت سالروز تولدش همراه با دوست پسر سوئیسی خود در تعطیلات به سر می برد به شکل مرموزی در کشتی کروز فوت کرد. اعضای خانواده او این مرگ را مشکوک دانسته اند.

مرگ مرموز سرمایه دار زن ترک در کشتی کروز

به گزارش خبرنگاران به نقل از یاهو نیوز، روزنامه صباح چاپ ترکیه اطلاع داد که دیلک ارتک 71ساله که در تاریخ 25 اکتبر از عرشه یک کشتی کروز نروژی در اقیانوس آرام جنوبی پرتاب شد و جان اش را از دست داد. این حادثه زمانی رخ داد که کشتی، تاهیتی بزرگ ترین جزیره در گروه جزیره پلینزی فرانسه را ترک کرد.

جسد او هنوز پیدا نشده است. دوست پسر او که نام اش ذکر نشده نیز به مدت 20 ساعت مفقود شدن دیلک ارتک را اعلام نکرده بود. پلیس پس از بازگشت کشتی به پاپیته در تاهیتی دوست پسر ارتک را مورد بازپرسی قرار داد، اما او را به علت کمبود شواهد آزاد کرد. بر اساس گزارش رسانه های محلی او به سوئیس بازگشته است.

یکی از افسران محلی به روزنامه صباح گفت: من این مرگ را بسیار مشکوک می دانم. بسیار گیج نماینده است که خبر ناپدیده شدن 20 ساعت بعد اعلام شده است.

گوکچه آتوک پسر این غول جواهرسازی ترکیه بلافاصله به تاهیتی پرواز کرد و از مقام ها خواست تا در خصوص دوست پسر ارتک تحقیق نمایند. او به پلیس گفته چندین قطعه جواهرات گران قیمت از گاوصندوق کابین مادرش گمشده اند. به گفته کارشناسان شرایط سقوط گیج نماینده است چرا که سقوط از این نوع کشتی های مسافربری و کروز سخت است. کشتی کروز در 24 اکتبر جزیره پاپیته را ترک کرد و قرار بود پیش از خاتمه سفر در هونولولو در هاوایی به بورا بورا برود. تحقیقات در خصوص مرگ ارتک ادامه دارند. گارد ساحلی ایالات متحده عملیات جستجو و نجات را انجام داده است.

دیلک ارتک در استانبول متولد شده بود و فارغ التحصیل گروه معماری دانشگاه معمار سینان بود. او هم چنین برای تحصیل در خصوص الماس دوره های موسسه جواهرشناسی امریکا در نیویورک را گذرانده بود. در خاتمه سال 1995 میلادی او اولین شعبه فروشگاه تیفانی را در استانبول افتتاح کرد. او بیش از دو دهه توزیع نماینده جواهرات تیفانی در ترکیه بود.

منبع: فرارو
انتشار: 21 آبان 1401 بروزرسانی: 21 آبان 1401 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1439

به "مرگ مرموز سرمایه دار زن ترک در کشتی کروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ مرموز سرمایه دار زن ترک در کشتی کروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید