محدودیت های کرونایی تهران یک هفته تمدید شد ، شرایط دورکاری کارمندان

به گزارش مجله شهبازی، استاندار تهران گفت: با توجه به افزایش مراجعه کنندگان مبتلا به ویروس کرونا به مراکز خدمات درمانی و کاهش نیافتن تعداد بیماران بستری شده بیمارستان ها محدودیت های کرونایی یک هفته دیگر در استان تمدید شد.

محدودیت های کرونایی تهران یک هفته تمدید شد ، شرایط دورکاری کارمندان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی اضافه نمود: محدودیت های در نظر گرفته شده برای مقابله با ویروس کرونا شامل بسته بودن تالارهای پذیرایی عروسی، برگزار نشدن مراسم های عروسی و ترحیم، تعطیلی استخرهای سرپوشیده، برگزار نشدن نماز آدینه در تهران و دیگر محدودیت های از این دست یک هفته دیگر از چهارم تا یازدهم مردادماه تمدید شده است.

وی ادامه داد: استفاده از طرفیت دورکاری و کاهش یک سومی کارکنان دستگاه های اجرایی استان تهران نیز تا چهارشنبه هفته آینده تمدید شده است و اگر شرایط بهتر نشد در صورت احتیاج دوباره در این خصوص تصمیم گیری می گردد.

محسنی بندپی تاکید نمود: برای استفاده از ظرفیت دورکاری کارکنان داری بیماری های زمینه ای، زنان باردار و زنان دارای کودک خردسال در اولویت هستند.

پیش از این نیز براساس ابلاغیه اعلامی ستاد مبارزه با کرونای استان تهران بعضی کارمندانی که دارای بیماری زمینه ای بودند از 29 تیر تا چهاشنبه این هفته از ظرفیت دورکاری استفاده نموده اند.

براساس آخرین گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دیروز تا امروز سوم مرداد 1399 و براساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و 489 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که یکهزار و 504 نفر از آنها بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید19 در کشور به 286 هزار و 523 نفر رسیده است.

در طول 24 ساعت گذشته نیز، 215 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 15 هزار و 289 نفر رسید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 412

به "محدودیت های کرونایی تهران یک هفته تمدید شد ، شرایط دورکاری کارمندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت های کرونایی تهران یک هفته تمدید شد ، شرایط دورکاری کارمندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید