لوشامپیونه، پیروزی پرگل پاری سن ژرمن و برد قاطع لیون در شب شکست مارسی

به گزارش مجله شهبازی، دیدارهای هفته هفدهم لوشامپیونه فرانسه با پیروزی مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها و تیم لیون و باخت شاگردان آندره ویلاش بواش به خاتمه رسید.

لوشامپیونه، پیروزی پرگل پاری سن ژرمن و برد قاطع لیون در شب شکست مارسی

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، پرونده هفته هفدهم لوشامپیونه فرانسه چهارشنبه شب با انجام پنج ملاقات همزمان بسته شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال پاری سن ژرمن در استادیوم پارک دو پرنس میهمان خود تیم استراسبورگ را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد. تیموتی پیمبله در دقیقه 18، کیلیان امباپه در دقیقه 79، ادریسا گوئیه در دقیقه 88 و مویسه کین در دقیقه 1+90 گل های این بازی را به ثمر رساندند.

پاری سن ژرمن با این نتیجه یازدهمین برد خود را در این فصل از لیگ دسته اول فوتبال فرانسه کسب کرد و 35 امتیازی شد، اما نتوانست به صدر جدول صعود کند، چرا که لیل و لیون نیز در بازی های همزمان پیروز شدند و هر دو با 36 امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب در رده های اول و دوم قرار گرفتند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

تیم لیون هم با نتیجه 3 بر صفر بر میهمان خود نانت غلبه کرد. اکامبی در دقیقه 24، کادوره در دقیقه 37 و لوکاس پاکتا در دقیقه 44 گل های این بازی را برای لیون به ثمر رساندند. تیم لیل نیز با نتیجه 3 بر 2 در خانه مون پولیه به رجحان رسید.

در سایر بازی ها مصاف خانگی موناکو با سن اتین 2-2 مساوی شد و مارسی تحت راهنمایی آندره ویلاش بواش نیز در خانه آنژه با نتیجه 2 بر یک باخت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 618

به "لوشامپیونه، پیروزی پرگل پاری سن ژرمن و برد قاطع لیون در شب شکست مارسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوشامپیونه، پیروزی پرگل پاری سن ژرمن و برد قاطع لیون در شب شکست مارسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید