لبنان، ملاقات ظریف با میشل عون در کاخ بعبدا

به گزارش مجله شهبازی، وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز آدینه در کاخ بعبدا با رئیس جمهوری لبنان ملاقات کرد.

لبنان، ملاقات ظریف با میشل عون در کاخ بعبدا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان، محمد جواد ظریف که به بیروت رفته است، امروز به کاخ بعبدا رفت و با میشل عون رئیس جمهوری لبنان ملاقات کرد.

آخرین ملاقات ظریف با مقامات لبنانی، عصر امروز در بعبدا و با میشل عون رئیس جمهور لبنان انجام شد.

ظریف پس از این ملاقات بر ضرورت یاری همه کشورها به لبنان برای عبور از این شرایط بحرانی در پی فاجعه انفجار اخیر بیروت تاکید نمود.

وی خاطر نشان کرد در ملاقات با رئیس جمهور عون بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری با لبنان در زمینه بازسازی، انرژی و دارویی تاکید نمودم.

وزیر امور خارجه کشورمان در این ملاقات علاوه بر اعلام مراتب همدردی و همبستگی رییس جمهور و مردم کشورمان به رییس جمهور و مردم لبنان، از پیروزی لبنان در جنگ 33 روزه که امروز چهاردهمین سالروز آن میباشد بعنوان نشانه ای از غلبه مردم لبنان بر سختیها و عبور پیروز از شرایط حاضر یاد کرد واین روز را به مردم و دولت لبنان تبریک گفت و آمادگی کشورمان برای ادامه یاریها به لبنان را خاطرنشان کرد.

ظریف همچنین ابراز امیدواری کرد با همکاری همه طرفهای سیاسی در صحنه داخلی و انسجام لبنان شرایط پایداری در فضای سیاسی این کشور شکل گیرد.

میشل عون رئیس جمهور لبنان نیز در این ملاقات از اعلام همبستگی رییس جمهور کشورمان در مورد انفجار در بندر بیروت قدر دانی کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 461

به "لبنان، ملاقات ظریف با میشل عون در کاخ بعبدا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لبنان، ملاقات ظریف با میشل عون در کاخ بعبدا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید