تور جمهوری چک: سفارت جمهوری چک صدور ویزا برای ایرانیان را متوقف کرد

به گزارش مجله شهبازی، فرایند صدور ویزا برای ایرانیان از سوی سفارت جمهوری چک تا اطلاع ثانوی متوقف شد.

تور جمهوری چک: سفارت جمهوری چک صدور ویزا برای ایرانیان را متوقف کرد

با ما سفر کنید و با تور جمهوری چک از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای پراگ را ببینید.

وب سایت سفارت جمهوری چک در تهران اعلام نموده است که تمام فرایندهای مرتبط با صدور ویزا برای ایرانیان تا اطلاع ثانوی متوقف خواهد شد.

در تاریخ 7 مارس 2020، وزارت بهداشت جمهوری چک دستور داد تا تمامی فرایندهای مرتبط با ویزا در سفارت جمهوری چک در تهران به سرعت متوقف گردد. این توقف صدور ویزا در پی شیوع کووید 19 در ایران اعمال شده و تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

سفارت این کشور اعلام نموده هیج درخواست جدیدی برای صدور ویزای چمهوری چک از سوی اتباع ایرانی را نمی پذیرد و تمام درخواست های قبلی که در جریان بوده اند نیز به حالت تعلیق در می آیند. بعلاوه هرگونه تغییری در این زمینه از سوی سفارت اعلام خواهد شد.

علاوه بر این، خانواده های شهروندان جمهوری چک که احتیاج به ویزا دارند می توانند به وسیله ایمیل [email protected] با سفارت در ارتباط باشند.

لازم به ذکر است تنها 40 مورد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است؛ اما جمهوری چک تمامی مدارس، دانشگاه ها، سینماها، تئاترها و کنسرت ها را تعطیل و اجتماع بیش از صد نفر در یک مکان را ممنوع نموده است.

این کشور از دوشنبه کنترل های مرزی در تمام مبادی ورودی را شروع نموده است. در این راستا، تمام شهروندان و مقیمان این کشور که به کشورهای چین، ایران و کره جنوبی سفر نموده اند موظف به مشورت با پزشک عمومی خود هستند؛ در غیر این صورت جریمه نقدی سنگین خواهند شد.

منبع: کجارو / mzv.cz
انتشار: 5 فروردین 1401 بروزرسانی: 5 فروردین 1401 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1276

به "تور جمهوری چک: سفارت جمهوری چک صدور ویزا برای ایرانیان را متوقف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور جمهوری چک: سفارت جمهوری چک صدور ویزا برای ایرانیان را متوقف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید