سد معبر موتور سیکلت ها در پیاده روی خیابان نصر و گلایه از جولان سگ های ولگرد در بوستان های تهران

به گزارش مجله شهبازی، مهم ترین پیغام های رسیده به وسیله شبکه های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ 23 شهریور ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

سد معبر موتور سیکلت ها در پیاده روی خیابان نصر و گلایه از جولان سگ های ولگرد در بوستان های تهران

شما مخاطبان عزیز، به وسیله شبکه های اجتماعی برای خبرنگاران ، با شماره 09303001947 یا شناسه @shahrvandyjc پیغام های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال نموده اید.

سلام من از شما خواهش می کنم که برای ما پیگیری این حدف کارت انتها خدمت از شرایط اعطای وام باشید من چندبار است که به بانک معرفی می شوم، ولی هربار از من کارت انتها خدمت می خواهند. خواهش می کنم پیگیری کنید.

سلام، لطفا درمورد شرایط آب شرب روستای نیسیان منطقه مرکزی شهرستان اردستان اصفهان هم رسیدگی به عمل آید تا از آب شرب پایدار تصفیه شده استانی بهره مند شوند روستا چند سال است دارای سیستم لوله کشی آب بوده، ولی قابل شرب نیست وساکنین از آب تانکر سیار استفاده می نمایند. تشکر

در منطقه کوی نصر، خیابان جواد فاضل جنوبی کسبه مرکز خرید نصر مکرر خودرو و موتورسیکلت داخل پیاده رو پارک می نمایند و علی رغم تماس های هیچ پیگیری جهت برطرف این مشکل نشده است.

سلام جولان سگ های ولگرد در پارک های تهران بسیار نگران نماینده است. شب ها اصلا نمی گردد در پارک قدم زد. لطفا پیگیری کنید.

با عرض سلام و خسته نباشید، ما دانشجویان دانشگاه سمنان هستیم و از 19 شهریور کلاس های ما به صورت حضوری آغاز شده، ولی هیچکدام از خوابگاه ها هنوز بازگشایی نشده وهیچ اسکانی برای آن ها در نظر گرفته نشده است.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری اینجا کلیک کنید

خبرنگاران شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 شهریور 1401 بروزرسانی: 26 شهریور 1401 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1414

به "سد معبر موتور سیکلت ها در پیاده روی خیابان نصر و گلایه از جولان سگ های ولگرد در بوستان های تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سد معبر موتور سیکلت ها در پیاده روی خیابان نصر و گلایه از جولان سگ های ولگرد در بوستان های تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید