ستاره پرتغالی زیر سایه رونالدو می ماند؟

به گزارش مجله شهبازی، طرفداران و کادر فنی تیم ملی پرتغال امیدوار به درخشش برونو فرناندز در رقابت های یورو 2020 هستند.

ستاره پرتغالی زیر سایه رونالدو می ماند؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، برونو فرناندز در حدود دو سال اخیر بهترین بازیکن منچستریونایتد و یکی از ستاره های تاثیرگذار لیگ برتر انگلیس بوده و عملکرد فوق العاده ای در ترکیب شیاطین سرخ از خود ارائه داد. برونو فرناندز در فصلی که گذشت، در مجموع 24 بار برای یونایتد پیروز به گلزنی شده و 14 پاس گل نیز ارسال کرد تا با اختلافی قابل توجه موثرترین بازیکن تیمش لقب بگیرد، اما در رده ملی شرایط برای او کاملا متفاوت بوده است.

عجیب اینجاست برونو فرناندز 26 ساله در 27 بازی ملی اخیر خود در ترکیب پرتغال تنها دو بار پیروز به گلزنی شده و چهار پاس گل نیز برای همبازیان خود ارسال نموده که این کارنامه تفاوتی عجیب و معنادار با عملکرد فوق العاده او در منچستریونایتد دارد. البته به نظر می رسد حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب تیم ملی پرتغال نیز نقشی اساسی در افت محسوس برونو فرناندز از نظر آمار و ارقام دارد.

بر خلاف منچستریونایتد، برونو فرناندز در ترکیب تیم ملی پرتغال نه پنالتی زدن اول است و نه پشت ضربات ایستگاهی قرار می گیرد. بدین ترتیب او در ترکیب کشورش به اندازه یونایتد بازیکنی محوری محسوب نشده و به نوعی زیر سایه رونالدو قرار گرفته است. فرناندو سانتوس می داند که تکرار عنوان قهرمانی تنها با تکیه بر کریستیانو رونالدو ممکن نیست و او باید راه حلی برای احیای برونو فرناندز در ترکیب تیم ملی پرتغال پیدا بکند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 966

به "ستاره پرتغالی زیر سایه رونالدو می ماند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره پرتغالی زیر سایه رونالدو می ماند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید