ونگر: بیشتر از همه بابت از دست دادن رونالدو افسوس خوردم، او پیراهن آرسنال را هم داشت

به گزارش مجله شهبازی، سرمربی سابق تیم فوتبال آرسنال می گوید کاپیتان تیم ملی پرتغال ممکن بود به جای منچستریونایتد با پیراهن توپچی ها به ستاره لیگ برتر تبدیل شود.

ونگر: بیشتر از همه بابت از دست دادن رونالدو افسوس خوردم، او پیراهن آرسنال را هم داشت

به گزارش خبرنگاران، آرسن ونگر می گوید یکی از بزرگترین حسرت ها دوران کاری اش به عنوان مربی از دست دادن فرصت خرید کریستیانو رونالدو بوده است. رونالدو تابستان سال 2003 به لطف درخششی که در تیم اسپورتینگ لیسبون پرتغال داشت، مورد توجه بیشتر تیم های بزرگ اروپایی قرار گرفت و در نهایت این منچستریونایتد بود که در کورس با سایر رقبا او را خرید. آرسنال هم یکی از مشتریان رونالدو بود و طبق ادعای ونگر خود بازیکن هم به این تیم گرایش داشت و طرفین حتی با یکدیگر به توافق هم رسیده بودند.

ونگر در گفت و گو با نشریه گاردین انگلیس، در پاسخ به این سؤال که بابت همه بازیکنانی که از دست شان داده بیشتر برای کدام یک افسوس خورده است، گفت: عجب سؤال سختی! خب من باید بگویم که فقط یک بازیکن نبوده بلکه 50 تا بوده است! با این حال شاید کریستیانو رونالدو آن بازیکنی بود که من از شنیدن خبر رفتنش به منچستریونایتد بیشترین افسوس را خوردم. آن زمان ما حتی با اسپورتینگ لیسبون هم توافق کرده بودیم اما منچستر یونایتدی که کارلوس کی روش را به عنوان دستیار در اختیار داشت، فوراً دست به کار شد و توانست با پیشنهادی بهتر از پیشنهاد ما رونالدو را بگیرد.

ونگر ادامه داد: ما در آن زمان با رونالدو به توافقات اولیه دست پیدا کرده بودیم. او حتی پیراهن آرسنال را هم داشت و من در زمین تمرینی با او و مادرش یک وعده ناهار صرف کردم. رونالدو اما تنها یک نمونه از این بازیکنان است. تاریخ یک باشگاه بزرگ را که زیر و رو کنید، کلی از این بازیکن پیدا می کنید که فرصت جذب شان از دست رفته است.

رونالدو با منچستریونایتد افتخاراتی مانند قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، لیگ قهرمانان اروپا و توپ طلا را برد و سال 2009 به رئال مادرید پیوست.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 529

به "ونگر: بیشتر از همه بابت از دست دادن رونالدو افسوس خوردم، او پیراهن آرسنال را هم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ونگر: بیشتر از همه بابت از دست دادن رونالدو افسوس خوردم، او پیراهن آرسنال را هم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید