بازی فوتبال بارسلونا و بایرن مونیخ، کوشش پاریسی ها برای کسب سه گانه

به گزارش مجله شهبازی، مسابقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از امشب شروع می گردد و تا شنبه ادامه پیدا می نماید.

بازی فوتبال بارسلونا و بایرن مونیخ، کوشش پاریسی ها برای کسب سه گانه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش ، مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:30 امشب و با ملاقات تیم های فوتبال پاری سن ژرمن و آتالانتا شروع می گردد. به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات از این مرحله به صورت تک حذفی و به میزبانی شهر لیسبون در کشور پرتغال برگزار خواهد شد.

شیوه نامه های بهداشتی خاصی برای این مسابقات در نظر گرفته شده است که مطابق آن تمامی تیم ها باید پیش از سفر به پرتغال یک تست کرونا بدهند و پس از ورود به این کشور هم تست دیگری گرفته می گردد. تیم ها باید تمامی اتاق های هتل محل اقامت خود را رزرو نمایند و با هواپیما اختصاصی به پرتغال سفر نمایند.

تیم فوتبال پاری سن ژرمن از ساعت 23:30 دقیقه امشب در استادیوم دالوژ به مصاف آتالانتا می رود. قضاوت این ملاقات بر عهده آنتونی تیلور انگلیسی است.

پاریسی ها پیروز شدند در لیگ و جام حذفی فرانسه مقام قهرمانی را کسب نمایند و در کوشش برای ثبت اولین سه گانه تاریخ باشگاه خود هستند.

مشکل عظیم شاگردان توخل (سرمربی پاری سن ژرمن) مصدومیت بازیکنان کلیدی تیمش است. کیلیان امباپه، کورزاوا و مارکو وراتی به دلیل مصدومیت توان همراهی تیمشان را ندارند و آنخل دیماریا هم که در بازی گذشته این تیم در مقابل دورتموند اخراج شده به دلیل محرومیت نمی تواند تیمش را همراهی کند.

از طرف دیگر تیم فوتبال آتالانتا پدیده این فصل رقابت های سری آ (لیگ ایتالیا) بود و توانست با کسب 78 امتیاز در رده سوم جدول این مسابقات قرار گیرد.

پاریسی ها در 5 بازی اخیر خود صاحب 4 پیروزی شده اند و یک بازی آن ها هم با نتیجه تساوی به سرانجام رسیده است، ولی شاگردان گاسپرینی (سرمربی آتالانتا) در 5 بازی اخیر خود عملکرد چندان خوبی نداشته و صاحب 2 برد شده اند، آن ها در یک بازی هم شکست خورده اند.

تیم های فوتبال اتلتیکو مادرید اسپانیا و لایپزیگ آلمان از ساعت 23:30 دقیقه پنجشنبه (23 مرداد) در استادیوم ژوزه آلوالاده به مصاف هم می فرایند.

شاگردان سیمئونه (سرمربی اتلتیکو مادرید) که در لیگ و جام حذفی اسپانیا نتوانسته اند به پیروزیتی برسند، تنها امیدشان لیگ قهرمانان اروپا است. این تیم 2 مرتبه به فینال این رقابت ها راه پیدا نموده است، ولی در هر بازی مغلوب تیم رئال مادرید شده و دستش از این جام کوتاه مانده است.

تیم لایپزیگ هم پدیده لیگ قهرمانان اروپا در این فصل بوده و پیروز شده تیم قدرتمند تاتنهام (فینالیست سال گذشته مسابقات) را در مرحله یک هشتم نهایی حذف کند. این تیم در رقابت های بوندسلیگا هم عملکرد خوبی داشت و با 66 امتیاز در رده سوم جدول ایستاد.

ستاره لایپزیگ تیمو ورنر است که پس از درخشش در این تیم به چلسی انگلیس پیوست. او پیروز شد در رقابت های بوندسلیگا 28 گل به ثمر برساند و پس از رابرت لواندوفسکی (ستاره بایرن مونیخ) در رده دوم رجحانن گلزنان این لیگ ایستاد.

اتلتیکویی ها به دلیل مثبت اعلام شدن تست کرونا 2 بازیکن خود نمی توانند از آن ها در این بازی استفاده نمایند. تیم لایپزیگ هم در این بازی 4 مصدوم دارد. هارتمن، کناته، سابیتزر و پاتریک شیک مصدومان آلمانی ها در این بازی هستند.

تیم های فوتبال بارسلونا و بایرن مونیخ از ساعت 23:30 آدینه (24 مرداد) در استادیوم دالوژ به مصاف هم می فرایند. این ملاقات را می توان جذاب ترین بازی این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا دانست.

کیکه ستین (سرمربی بارسلونا) که در لالیگا نتوانست رضایت طرفداران را کسب کند، کار سختی در برابر شاگردان فلیک دارد.

باواریایی ها (لقب تیم بایرن مونیخ) هر 5 ملاقات اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و در رقابت های لیگ و جام حذفی آلمان مقام قهرمانی را کسب نموده اند. آن ها در بازی گذشته خود هم با 4 گل تیم چلسی را در هم کوبیدند. بایرنی ها می توانند با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، سه گانه نمایند.

تیم بارسلونا هم در مرحله یک هشتم نهایی در ملاقاتی جذاب پیروز شد با نتیجه 3 بر یک تیم ناپولی را شکست دهد. آبی اناری پوشان در 5 ملاقات اخیر خود 4 پیروزی کسب نموده اند و در یک ملاقات هم شکست خورده اند.

در 6 تقابل اخیر این 2 تیم، باواریایی ها صاحب 4 پیروزی و کاتالان ها صاحب 2 پیروزی شده اند.

مشکل اصلی تیم بارسلونا در این بازی، مصدومیت لیونل مسی بود که به گفته سرمربی این تیم مصدومیت او جدی نبوده و می تواند تیمش را در بازی مقابل بایرن مونیخ همراهی کند.

تیم های فوتبال منچسترسیتی انگلیس و لیون فرانسه از ساعت 23:30 شنبه (25 مرداد) در استادیوم ژوزه آلوالاده به مصاف هم می فرایند.

سیتیزن ها (لقب منچسترسیتی) در اوج آمادگی قرار دارند و در مرحله یک هشتم نهایی پیروز شدند تیم رئال مادرید را از گردونه مسابقات حذف نمایند.

پپ گواردیولا سرمربی تیم منچسترسیتی پس از کسب 2 عنوان قهرمانی با تیم بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا، دیگر نتوانسته به فینال این مسابقات راه پیدا کند. او می تواند در این فصل به ناکامی سال های اخیر خود سرانجام دهد.

مشکل عظیم تیم منچسترسیتی غیبت سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی این تیم است. او به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی نخواهد بود.

از طرفی دیگر تیم لیون با خلق یک شگفتی توانست تیم قدرتمند یوونتوس که کریستیانو رونالدو را در ترکیب خود داشت، شکست دهد. ممفیس دپای ستاره این تیم است که اگر سیتیزن ها لحظه ای از او غافل شوند شاید همانند یوونتوسی ها از دور مسابقات کنار فرایند.

تیم های منچسترسیتی و لیون پیش از این در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان 2018 به مصاف هم رفته اند که در بازی رفت لیونی ها با نتیجه 2 بر یک به رجحان رسیدند و بازی برگشت هم با تساوی 2 بر 2 به سرانجام رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 413

به "بازی فوتبال بارسلونا و بایرن مونیخ، کوشش پاریسی ها برای کسب سه گانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی فوتبال بارسلونا و بایرن مونیخ، کوشش پاریسی ها برای کسب سه گانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید