ایران و ولز: بِبَر و ستاره شو!

به گزارش مجله شهبازی، خبرنگاران: تیم ملی فوتبال ایران امروز دومین بازی اش در جام جهانی را برگزار می نماید. این شاید حساس ترین بازی ایران در چند سال اخیر باشد. چرا که شکست در این بازی می تواند با صفت بدترین نتیجه تاریخ ایران در جام های جهانی همراه باشد. در سوی دیگر، اما پیروزی ایران می تواند ما را با اولین صعود تاریخ فوتبال ایران از دور گروهی جام جهانی همراه کند. همین موقیعت عجیب است که تیم ملی ایران در وضعیتی منحصر به فرد قرار داده است.

ایران و ولز: بِبَر و ستاره شو!

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی ایران در بازی با انگلیس نمایشی ضعیف داشت و 6 گل دریافت کرد. این یک نتیجه بی سابقه در تاریخ فوتبال ملی ایران و در بازی های رسمی است. با این حال ایرانی ها امیدوارند که با پیروزی برابر ولز روزهای سخت ابتدای جام را فراموش نمایند. چنانکه مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی هم در واکنش به اتفاقات بازی نخست گفته جام جهانی از امروز برای ما آغاز می گردد.

جو استادیوم، ترکیب اشتباه، مصدومیت بیرانوند و قدرت تیم ملی انگلیس از نظر بیشتر ایرانی ها علت اصلی شکست برابر انگلیس بود. با این حال قرار گرفتن در برابر تیمی که قدرتی کمتر از انگلیس دارد در کنار درس گرفتن از اشتباهات بازی اول موجب شده تا ایرانی ها به پیروزی در بازی دوم و امیدوار ماندن در جام جهانی دل ببندند.

منبع: فرارو
انتشار: 4 آذر 1401 بروزرسانی: 4 آذر 1401 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1444

به "ایران و ولز: بِبَر و ستاره شو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران و ولز: بِبَر و ستاره شو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید