رونمایی از قرارداد علیرضا بیرانوند با استقلال

به گزارش مجله شهبازی، روز گذشته بود که پیشنهاد استقلال به علیرضا بیرانوند رسانه ای شد اما کمتر کسی است بداند این پیشنهاد هفته گذشته به دست دروازه بان فصل گذشته پرسپولیس رسیده بود.

رونمایی از قرارداد علیرضا بیرانوند با استقلال

ظاهرا در مراسم عروسی خواهر علیرضا بیرانوند، عبدالرضا موسوی، مالک هواپیمایی زاگرس که هوادار دو آتشه استقلال و همشهری بیرانوند است هم حضور داشت و دروازه بان پرسپولیس در آنجا برای اولین بار پیشنهاد آبی ها را دریافت کرد.

بیرانوند بامداد امروز هم مذاکرات فشرده ای با موسوی و حجت کریمی داشته و به همین علت هم صبح اول وقت برای فسخ قرارداد با باشگاه پرسپولیس اقدام کرد.

پیشنهاد استقلال 40 میلیارد تومان برای سال اول و 60 میلیارد تومان برای سال دوم است، مبلغی که دروازه بان شماره یک فوتبال ایران را به گران ترین بازیکن لیگ برتر تبدیل می نماید.

گفته می گردد تصمیم بیرانوند برای پیوستن به استقلال قطعی شده است و اگر او امروز پیش پرداخت دریافت کند، قراردادش با آبی ها را امضا خواهد نمود.

بیرانوند از پرسپولیس به این علت دلخور است که می گوید فصل گذشته فقط 12 میلیارد از پرسپولیس پول گرفته است و در یک محفل خصوصی مدعی شده برای عروسی خواهرش مجبور شده وام بگیرد!

منبع:هواداری

منبع: فرارو
انتشار: 12 تیر 1402 بروزرسانی: 12 تیر 1402 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1540

به "رونمایی از قرارداد علیرضا بیرانوند با استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از قرارداد علیرضا بیرانوند با استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید