شایعه عجیب درباره زمان دربی مرکز

به گزارش مجله شهبازی، استقلال و پرسپولیس در حالی باید دربی مرکز را در هفته پنجم این فصل برگزار نمایند که هنوز سازمان لیگ تکلیف تاریخ برگزاری این هفته و سایر هفته های لیگ بیست و سوم تا سرانجام نیم فصل اول را معین نکرده است و همین مسئله موجب سردرگمی بازیکنان و سرمربیان همه تیم ها شده است.

شایعه عجیب درباره زمان دربی مرکز

در همین خصوص شایعه عجیبی میان مربیان استقلال و پرسپولیس پخش شده و حتی به گوش جواد نکونام و یحیی گل محمدی هم رسیده است. شایعه ای که به موجب آن (البته اگر درست باشد) دربی مرکز پس از خاتمه بازی های آسیایی هانگژو برگزار خواهد شد! یکی از مربیان استقلال در واکنش به این مسئله به همکار ما گفت: ما هم این شایعه را شنیده ایم، اما خیلی بعید و دور از فکر به نظر می رسد که رقابت های لیگ برتر تا اواسط مهرماه تعطیل گردد. تیم ملی از اواخر دی ماه باید در جام ملت های آسیا حاضر گردد و ما همینطوری هم طی چند ماه آینده حداقل 35 روز تعطیلی لیگ برتر را داریم به همین علت بعید به نظر می رسد سازمان لیگ حاضر گردد اواخر تابستان و نیمه مهرماه را به راحتی از دست بدهد. اگر چنین اتفاقی پیش بیاید برنامه تمرینات همه تیم ها بر هم می خورد، چون غیر از سه نماینده آسیایی ایران، عملاً بقیه تیم ها مسابقه رسمی ندارند. البته من یک شایعه دیگر هم شنیده ام. محتمل است رقابت های لیگ دنبال گردد، اما فقط هفته پنجم به پس از بازی های آسیایی موکول گردد تا جدال استقلال و پرسپولیس در زمانی برگزار گردد که پوشان تیم های امید و بزرگسالان برگشته باشند و استقلال از این بابت ضرر نکند. اگر اینطوری باشد، لیگ دنبال می گردد و فقط جای هفته پنجم با یکی از هفته هایی که قرار است در پاییز انجام گردد عوض خواهد شد.

جواد نکونام چند روز قبل با صراحت مدعی شده بود اگر قرار باشد ملی پوشان تیم امید استقلال در اختیارش نباشند و به ویژه حسین حسینی را به چین ببرند، استقلال بدون این سنگربان هرگز در دربی حاضر نخواهد شد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 11 شهریور 1402 بروزرسانی: 11 شهریور 1402 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1562

به "شایعه عجیب درباره زمان دربی مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعه عجیب درباره زمان دربی مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید