خبرنگاران تزریق واکسن کرونا طبق اولویت های وزارت بهداشت انجام می گیرد

به گزارش مجله شهبازی، جیرفت - خبرنگاران - رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت با بیان اینکه هیچ فردی در این شهرستان خارج از دستور العمل ابلاغی وزارت بهداشت واکسن کرونا دریافت نکرده است ، گفت: تزریق واکسن طبق اولویت های ابلاغی وزارت بهداشت ، درمان و اموزش پزشکی انجام می گیرد.

خبرنگاران تزریق واکسن کرونا طبق اولویت های وزارت بهداشت انجام می گیرد

به گزارش خبرنگاران ، فرزانه برخوری روز یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها ، دریافت واکسن خارج از دستور العمل ابلاغی وزارت بهداشت را در شهرستان جیرفت شایعه دانست و گفت: مردم به شایعات توجه ننمایند.

وی با تاکید بر اینکه مردم اخبار مربوطه را به وسیله رسانه ها و مراجع رسمی پیگیری نمایند ، به انتشار مطلبی در شبکه های اجتماعی پیرامون دریافت واکسن توسط یک خانم آرایشگر اشاره نمود و گفت :این موضوع صحت ندارد.

بخوری اضافه نمود: فرد مورد نظر جانشین دارویار مرکز خدمات جامع سلامت دولت آباد جیرفت بوده که جزو کادر سلامت(بخش خصوصی) محسوب می گردد و شرایط دریافت واکسن کرونا را بر اساس تاییدیه نظام پزشکی و مجوز پزشک مسئول مرکز خدمات جامع سلامت دولت آباد را داشته است.

برخوری گفت: در شرایط کنونی با توجه به اهمیت موضوع واکسیناسیون وجود شایعاتی در این زمینه به ویژه در فضای مجازی غیر قابل پیش بینی نیست.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت حوزه سلامت، افراد از دامن زدن به این شایعات خودداری نمایند.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون در چهار فاز برنامه ریزی شده است، اضافه نمود: برای هر فاز افراد دارای اولویت معین شده اند که تزریق واکسن بر اساس این اولویت ها و با اطلاع رسانی توسط مراقبین سلامت و یا بهورزان انجام می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 903

به "خبرنگاران تزریق واکسن کرونا طبق اولویت های وزارت بهداشت انجام می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تزریق واکسن کرونا طبق اولویت های وزارت بهداشت انجام می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید