13 هزار اتاق قرنطینه برای پذیرایی از مسافران ورودی به ژاپن

به گزارش مجله شهبازی، ژاپن در پی تهیه هزاران اتاق برای افرادی است که از خارج از ژاپن قصد ورود به این کشور را دارند و برای اطمینان از عدم ابتلا به کرونا باید قرنطینه شوند.

13 هزار اتاق قرنطینه برای پذیرایی از مسافران ورودی به ژاپن

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ان اچ کی، وزارت بهداشت ژاپن می گوید 13 هزار اتاق قرنطینه برای افرادی آماده شده که از خارج از کشور وارد می شوند. این بخشی از اقدام ها بر ضد سویه اومیکرون ویروس کرونا است.

گوتو شیگه یوکی روز سه شنبه این خبر را به خبرنگاران داد. او گفت نسبت به آخر هفته گذشته شمار چنین اتاق هایی 2000 عدد بیشتر شده است.

دولت ژاپن از اتباع و ساکنین خارجی کشور می خواهد از زمان بازگشتشان به مدت سه تا 10 روز در مراکز مشخص شده قرنطینه شوند. دوره قرنطینه بستگی به شرایط ابتلا در کشور و منطقه ای دارد که مسافر در آن بسر برده است.

اما نگرانی هایی در مورد کمبود چنین مراکزی وجود دارد چون پیش بینی می شود بسکمک از مردم طی تعطیلات آخر سال به ژاپن بازگردند.

گوتو گفت این وزارتخانه به کار با شهرداری ها ادامه خواهد داد که تا جای ممکن مراکز مورد نیاز را تهیه کنند.

او همچنین گفت ممکن است از افرادی که وارد کشور می شوند خواسته شود تا به مراکز نزدیک به فرودگاه نقل مکان کنند به جای اینکه در مراکزی بمانند که وارد آنها شده اند تا اینکه تعادل در دسترسی به اتاق حفظ شود.

گوتو گفت این اقدام به مقابله با افزایش استفاده کنندگان از چنین مراکزی، در نتیجه اقدام های سختگیرانه تر قرنطینه در بحبوحه شیوع جهانی سویه اومیکرون، کمک خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1291

به "13 هزار اتاق قرنطینه برای پذیرایی از مسافران ورودی به ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "13 هزار اتاق قرنطینه برای پذیرایی از مسافران ورودی به ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید