دیدارمدیرعامل و جمعی از مدیران با کادر درمان نیروگاه نکا به مناسبت روز پرستار

به گزارش مجله شهبازی، خبرگزاری خبرنگاران- به مناسبت فرخنده زاد روز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت با پرستاران و کادر درمان نیروگاه شهید سلیمی نکا ملاقات کردند .

دیدارمدیرعامل و جمعی از مدیران با کادر درمان نیروگاه نکا به مناسبت روز پرستار

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان نکا: دراین ملاقات صمیمی که مدیران , اعضای هیئت مدیره و تعدادی از مدیران شرکت مدیریت فراوری برق نکا حضور داشتند، کادر درمان و پرستاران نیروگاه با تقدیر و تشکر از حسن توجه مدیرعامل , اعضای هیئت مدیره و همراهان، این حضور و قدرشناسی را نشان از اهمیت جایگاه سلامت کارکنان نزد مدیریت سازمان و موجب دلگرمی مجموعه کارکنان شاغل در این بخش دانستند .

در این ملاقات مدیرعامل شرکت، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، مسئولیت کار پرستاران، به عنوان مدافعان سلامت جامعه را بخصوص در شرایط مقابله با ویروس کرونا حساس و سنگین دانست و گفت: کار شما التیام بخشی درد بیماران و نجات جان انسانهاست که بسیار ارزشمند بوده و نمی توان آن را به راحتی جبران کرد ولی این حضور و مناسبت بهانه ایست تا به حکم وظیفه از خدمات شما تقدیر و تشکر نماییم .

محسن نعمتی با اشاره به برخورد مناسب و ارائه خدمات درمانی در مرکز بهداشت کار، از زحمات ارزشمند پزشک, کادر درمان، پرستاران، کارشناسان بهداشت حرفه ای و واحد رفاه شرکت تقدیر و تشکر نمود .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1210

به "دیدارمدیرعامل و جمعی از مدیران با کادر درمان نیروگاه نکا به مناسبت روز پرستار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدارمدیرعامل و جمعی از مدیران با کادر درمان نیروگاه نکا به مناسبت روز پرستار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید