حمایت دروازه بان جنجالی استقلال از حامد لک

به گزارش مجله شهبازی، پرویز برومند دروازه بان سابق استقلال در پاسخ به سوالی درباره دربی مرکز شرح داد: من فکر می کنم بعد از مدت ها 4-5 هفته خیلی خوب را در لیگ دیدیم، خیلی دیر تیم های لیگ سر پا شدند، چون در این چند هفته داریم بازی های خیلی خوبی می بینیم، به خصوص از استقلال من بازی های خیلی خوبی می بینم؛ استقلال خودش را خوب نشان می دهد و بچه هایش هماهنگ تر نسبت به گذشته شده اند و نتایج فوق العاده ای هم می گیرند.

حمایت دروازه بان جنجالی استقلال از حامد لک

وی اضافه نمود: استقلال با زیبا کردن بازی می تواند گلزنی بیشتر را همراهش کند، انشالله در تمرینات این اتفاق بیفتد و این تمرینات را انجام بدهند و در دربی هم این اتفاق برای استقلالی ها بیشتر بیفتد و طرفداران شاد تر شوند.

برومند در واکنش به شرایط دروازه بانان دو تیم سرخابی پاسخ داد: من فکر می کنم باید منطقی باشیم، من فوق العاده لذت می برم که این اتفاق برای سیدحسین (حسینی) اتفاق افتاده و به خوبی از دروازه استقلال حفظ و حراست می نماید؛ ما اگر به گذشته برگردیم، استقلال دروازه بانانی داشت که هم قفس توری خودش را حراست می کرد و هم تیم ملی. من آرزوی آن را برای سیدحسین دارم.

دروازه بان سابق استقلال ادامه داد: طرفداران و کسانی که این فکر را می نمایند، چون خودم دروازه بان بودم این را می گویم، به گذشته برگردند و ببینند حامد لک در بازی هایی که انجام داده چقدر مثمرثمر بوده است. حالا روزش نبوده و اشتباهی نموده و این علت نمی گردد که گذشته و عقبه این دروازه بان را که خیلی خوب هم برای تیمش انجام وظیفه نموده از یاد ببریم.

پیروز برومند درباره حواشی اخیر پیش آمده گفت: از فضای مجازی سر در نمی آورم؛ اصلاً خارج از این قضیه هستم. من فکر می کنم در زمین مسابقه از زمانی که داور وارد می گردد تا زمانی که خارج می گردد، بازی شروع شده و به انتها می رسد و برنده آنجا تعیین می گردد، این که بیرون بخواهیم با این ادا و اصول ها تضعیف روحیه کنیم و شایعه پراکنی داشته باشیم، این ها همگی الکی است. امیدوارم از امروز این اتفاقات نیفتد و این گونه نباشد و بیایند به قول قدیمی ها با زور بازوی شان بازی را ببرند.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1312

به "حمایت دروازه بان جنجالی استقلال از حامد لک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت دروازه بان جنجالی استقلال از حامد لک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید