تجلیل از خانواده های دو خبرنگار درگذشته دراثر ابتلا به کرونا

به گزارش مجله شهبازی، تهران (پانا) - در نشست اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر، از خانواده دو خبرنگار درگذشته به دلیل ابتلا به کرونا، تجلیل شد.

تجلیل از خانواده های دو خبرنگار درگذشته دراثر ابتلا به کرونا

به گزارش خبرآنلاین، نشست اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر با موضوع تشریح عملکرد و سیاست های حمایتی این صندوق در سال 1399 برگزار گردید.

در شروع این نشست، از خانواده های خبرنگاران، علی اکرمی و روح الله رجایی که به دلیل بیماری کرونا فوت شدند، تجلیل و به صورت نمادین، هنر کارت به اعضای خانواده این دو عضو رسانه تقدیم شد.

سیدحسین سیدزاده، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، در این نشست شرح داد: ارائه هنر کارت در راستای خدماتی است تا بسیاری از اشکالات هویتی هنرمندان تحت پوشش صندوق اعتباری هنر را مرتفع کند. اطلاعات کاملی از هنرمندان دریافت و با تبدیل کردن این کارت شناسایی به یک کارت بانکی، شرایطی را به وجود می آورد که مجموعه ای از خدمات در برگیرنده امتیازات و ارزش افزوده هایی می گردد که این کارت را به یک کارت باشگاهی تبدیل می نماید.

او گفت: با همه گیری ویروس کرونا در کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به وسیله صندوق اعتباری هنر، تمامی خدمات و حمایت های اقتصادی و هر نوع یاری به ویژه در نظر دریافت تسهیلات در ایام کرونایی را به وسیله این کارت به اعضای خود و اهالی فرهنگ و هنر و رسانه ارائه می دهد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 809

به "تجلیل از خانواده های دو خبرنگار درگذشته دراثر ابتلا به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل از خانواده های دو خبرنگار درگذشته دراثر ابتلا به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید